Obserwatorzy

poniedziałek, 11 maja 2015

Morowa dziewczyna

W zasadzie nigdy nie miałam okazji jej pokazać, a przecież jest urocza. Na początku kupiłam ją po to, żeby sobie była w swoim stroju firmowym, ale się okazało, że może całkiem fajnie wyglądać w czymś innym. Postanowiłam ją nieco odmienić. Wybrałam dla niej motyw moro:
 Tang pochodzi od Ani, a nosi ubranka wykonane przez 2 bardzo utalentowane Kobiety Madzię Magu Chan, która uszyła rajstopki i płaszczyk, oraz tunikę od Agi. Płaszczyk i rajstopki dawno przyszły- ale cierpła mi skóra, że mi ktoś podkupi morową tunikę. Na szczęście, ostała się ku ozdobie Tang.

Drogie, utalentowane kobiety, bardzo Wam dziękuję!
 licznik 81031

4 komentarze:

  1. Kupiłam ostatnio trzy rzeczy od Agi dla Barbie mojej córki, które siedziały smętnie na półce odziane w jakieś straszne rzeczy. I mogę tylko gorąco polecać, ciuszki są ładne, nietuzinkowe i świetnie wykonane. A na lalkach okazują się bardzo twarzowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne laleczki! Cudowne :*

    OdpowiedzUsuń