Obserwatorzy

niedziela, 3 maja 2020

Maya w maju

Czy macie listę lalkowych marzeń? Ja mam! choć czasem jest ona reformowana, zmieniana, niektóre pozycje skreślam- a na ich miejsce wskakują inne... Jednak są takie lalki, które za nic na świecie nie chcą wyjść mi z głowy i powracają jak ukochana melodia. Właśnie taką lalką była dla mnie od 6 lat Byul Maya.
Ten Barokowy przepych koronek! Niby wszystko pokryte lekkim nalotem patyny! a takie wysmakowane!
Do mnie trafił egzemplarz a którejś ręki- jednak trzeba przyznać, że lalka została zmodyfikowana z ogromnym smakiem. Dostała obitsu i nowy wig. Sporo na tym zyskała
Trzeba przyznać, że jak na imię - to pięknie reprezentuje miesiąc maj: ma bzowe oczka i włosy. Reszta stroju to harmonijne połączenie niebieskiego i zieleni.
Penie każdy z Was zna to cudowne uczucie, gdy trzyma w dłoniach swoje marzenie. Cieszę się, że moje udało się zrealizować!
W takim pięknym maju, gdzie Pan Bóg na szczęście dał deszcz spragnionej ziemi, gdzie wszystko kwitnie i rośnie radośnie-warto cieszyć się życiem wśród rodziny, na własnym balkonie lub w ogródkach. Epidemia pozwoliła mi odkryć w ludziach sporo dobrego. Mam wspaniałych przyjaciół i rodzinę. Praca on line -pozwoliła mi odkryć nowe zasoby internetu. Fakt, że pracy jest więcej- ale daje ona ogromną satysfakcję.

 licznik 174932


34 komentarze:

  1. Gratuluję spełnienia marzenia. Maya jest jak wiosenny kwiat- śliczna i delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka.:) Jej włosy kojarzą się z majowym bzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak właśnie pomyślałam, choć u mnie bez jeszcze w paczkach i jakoś odmówił pozowania do zdjęć- za to magnolia była chętna

      Usuń
  3. Moja lista życzeń też ewoluuje, a przede wszystkim wciąż się rozrasta i rozgałęzia :) Cieszę się, że udało Ci się wreszcie zdobyć wymarzoną lalkę. Wiem jaka to satysfakcja kilka lat wlepiać gałki w ekran monitora, a później zobaczyć lalkę na żywo, w realu, jako część własnej kolekcji! To tylko drugi lalkolub zrozumie :)

    Maya jest genialna i z tym fioletowym wigiem jest jej zdecydowanie ładniej niż z żółtawymi puklami. Strój wspaniały! Wyobrażam sobie projektantów Groove z wyrazem determinacji na twarzy i potem na czole -"Oooooch ja wcisnę jeszcze jedną koronkę, dwie kokardki i perełki do tego stroju choćby to była ostatnia rzecz, jaką zrobię na tym ziemskim padole!" Uwielbiam te Pullipowe stroje, nie da się ich podrobić. Pamiętam jakim rozczarowaniem były dla mnie Shibajuku Girls, które były "inspirowane" Pullip. "Prawie" robi ogromną różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sobie wyobraziłam opisaną przez Ciebie scenkę!! =)

      Usuń
  4. Śliczności! Kolor włosków jest piękny i bardzo jej pasuje!
    Oj, to ogromna przyjemność otworzyć paczkę z długo wyczekiwaną lalką!
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie też widziałam sporo spełnionych lalkowych marzeń i się cieszę razem z Tobą

      Usuń
  5. Cieszę się, że spełniłaś marzenie. Moja lista życzeń jest długa jak stąd do księżyca. Na pierwszym miejscy stoją oczywiście polskie lalki: kaliszanka z warkoczami i Kiki, potem reszta polskich lalek, których jeszcze nie posiadam. Następnie kopia rzymskiej lalki na wzór cesarzowej Julii Domny, XVIII wieczne "fashionistki", XIX wieczne niemieckie i francuskie porcelanki. Chyba trzeba by wygrać w Eurodżeka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spełnią się Twoje marzenia

      Usuń
  6. wspaniałe ziszczenie snów!

    do mnie przytuptała Kida
    Atlantic - marzyłam o Niej
    od lat, od pierwszego Jej
    ujrzenia w odmętach netu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie! No to teraz niech na arenę wejdą nowe marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mam w planie nieco bardziej przyziemne marzenia- drobne zmiany w domu

      Usuń
  8. Cieszę się Twoją radością :):)
    Koronaświrus zdecydowanie zmienił nasze życie - niektórzy zaczęli nawet czytać książki !! Może z tej ponurej sytuacji wynikną też dobre rzeczy - oby :). Serdeczności Małgosiu !!! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to jak już zaczęli czytać książki- to faktycznie "straszne" =)
      Na wsi wirus nie jest aż tak dokuczliwy- no wiadomo- wielu spraw nie da się załatwić... ale chwasty- tak! chwasty zawsze czekają na człowieka...

      Usuń
    2. ponoć statystycznie "każdy Polak"
      czyta w roku jedną książkę - już
      najwyższy pór zmienić te dane...?

      Usuń
  9. Fajnie, że kogoś epidemia nie przygniata do ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mangusto, mieszkam na wsi- i z racji tego cieszę się większa wolnością- bo u nas jednak ludności mniej, a wiele spraw takich życiowych jest do załatwienia

      Usuń
  10. Cudownie, że Twoje marzenie się spełniło. :) Panienka zaś jest urocza i zdecydowanie pasuje na majową modelkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż za cudowna lala i jeszcze te oczęta. Magia z nich bije. Masz bardzo ciekawą pasję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądnęłam do Was- tez macie ciekawe pasję =)

      Usuń
  12. Gratuluję spełnionego marzenia. To bardzo przyjemne, prawda? Śliczna panna, warta tak długich oczekiwań :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful knowlegde, it cleared my some points Thanks a lot
    SA Gaming
    บาคาร่า
    SAGaming78

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna, dodaję Twój blog do naszych ulubionych :)
    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba, myślę, że taki szkrab kiedyś dotrze i do mnie :) Fioletu nie lubię, ale tu - zjawiskowy, chyba się do niego przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za Ciebie kciuki, najważniejsze, żeby trafiła się ta wymarzona

      Usuń