Obserwatorzy

niedziela, 19 marca 2017

Ułan

Od bardzo dawna marzył mi sie ułan. wiecie, taki, co to tańczy mazura ułańskiego, macha szabla i ogólnie rozsiewa wojskowy czar.  Do szycia męskich ubrań- zwłaszcza tak wymagających jak ułański strój- nie mam talentu- i poprosiłam o pomoc Ewelinę ze Strefy męskich lalek. Stój przeszedł moje wszelkie oczekiwania wykwintnością i dbałością o najdrobniejsze detale.




Gdy lalek wrócił- poprostu zaniemówiłam z wrażenia!
Ewelina jesteś wiiiielka!
Uznałam, że rozpraszanie uwagi na jakakolwiek partnerkę byłoby nie na miejscu- wkrótce znów się pojawi i tym razem z partnerką

20 komentarzy:

  1. Ułan powala nie tylko ułańską fantazją, rozbrajającym uśmiechem, ale przede wszystkim Rewelacyjnym Strojem!
    Normanie padłam z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelina chyba przeszła samą siebie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jest rewelacyjny po prostu :)))))))))))))
    Czapki z głów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak- też sie zachwycam niezmiennie!

      Usuń
  3. "hej, hej, ułani, malowane dzieci,
    niejedna panienka za wami poleci"

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaniemówiłam z wrażenia. Ułan jak malowany. Teraz musisz zadbać o odpowiedni strój dla Panny Krysi to ostatniego mazura wnet zatańczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysia wystapi w tym co ma, ale mysle, że sie utrzyma w klimacie mazura

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że Ewelina to przeczyta

      Usuń
  6. Rzeczywiście strój ma obłędny. Zwłaszcza czapka skradła me serce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny po prostu! Chciałbym mieć tyle cierpliwości do szczegółów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak- niesamowita precyzja i dbałośc o detale

      Usuń
  8. Garderoba tworzona przez Ewelinę to małe dzieła sztuki :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. przyłaczam się do zachwytów całym sercem

      Usuń