Obserwatorzy

wtorek, 25 grudnia 2018

Kolęda płynie z wysokości

Osioł pewny siebie
wół zarozumiały
Bóg się nie wstydzi, Bóg się nie wstydzi
nie wstydzi,że jest taki mały

Herod postraszył
stajnia uboga
ludzkie kłopoty, ludzkie kłopoty
kłopoty małego Boga

Kolęda płynie z wysokości
kolęda płynie z wysokości
śpiewa na całego z wysokości
śpiewa na całego
i uczy miłości

To był wyjątkowo aktywny zawodowo grudzień- o jednych jasełkach wiedziałam od sierpnia a i tak w listopadzie musiałam zmienić plany co do scenariusza- i okazało się to strzałem w dziesiątkę- pochwale się! dobra - mam cudownych, wspaniałych i niezwykłych uczniów, z którymi udało mi się wyczarować jasełka, przekraczające wszelkie moje oczekiwania! Zagrali brawurowo! było wspaniale- oczywiście bez cudownej publiczności nie udało by nam się- publiczność też była rewelacyjna! 
nasze jasełka graliśmy już 3 razy i jeszcze nie koniec na tym
 Drugie jasełka w drugiej szkole- też całkiem fajnie wyszły!
 Czy coś lalkowego się wydarzyło?
 a pewnie!!!
okazało się, że lalkowicze to jedna z najcudowniejszych i najwspanialszych społeczności na świecie! W wyniku różnorodnych zawikłań losowych, do mojego dziecka nie dotarła doktor Dosia. Pospolite ruszenie społeczności lalkowiczów zaowocowały przecudownymi lalkami dla mojej córki! Tak tak, mówię o Was cudowne, wspaniałe, rewelacyjne kobiety! z całego serca Wam dziękuje!!!!

przyszło też kilka lokatorek lalkowych do mnie- ale pożyczyłam aparat siostrzenicy, więc pochwle się lalkami za jakiś czas

5 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, cieszę się, że ta sprawa znalazła taki pozytywny finał :* Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Rodziny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt! Cudnego masz Aniołeczka. :)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, wśród lalkowego towarzystwa jest pełno Dobrych Dusz. :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam zdjęcia z Jasełek - naprawdę wspaniały spektakl :-)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń