Obserwatorzy

poniedziałek, 8 marca 2021

Namu

 Namu był pierwszym chłopakiem pullip... był- ach- ten czas przeszły! według firmowej legendy pullip i namu zerwali... hm... trzeba przyznać, że uroda namu jest dość "nieoczywista", "oldschoolowa"", zbyt uboga, ascetyczna, nadzwyczaj skromna...



 ostatecznie doszłam do wniosku- że skoro to gatunek wymierający- to może jednak warto mieć takiego w swoich chomiczościach... nim całkiem wymrze, a znalezienie go, mimo wielkiego chcieja- nic nie da! Dzięki pomocy Julii dotarł do mnie aż zza oceanu

Ciałko namu- z tego, co udało mi się porównać z teayangiem- jest niemal identyczne. Ma rozmiary w przybliżeniu podobne do kena- wiec z łatwością pasują na niego ubranka od Agi


świetnie mieć taki kawałek pullipowej historii we własnych zbiorach- a to wszystko dzięki Julii

licznik: 189,502


16 komentarzy:

  1. Jest fajniutki i ma superaśne ubranko i buty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się wydaje niezwykle ciekawy, a buty, to akurat z kompletu butów dla kena

      Usuń
  2. Jak fajnie, że można od Kena pożyczać garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się bardzo cieszę, zwłaszcza, że przyjechał golutki... dobrze, że chociaż włosy na głowie i rzęsy na powiekach miał =)

      Usuń
  3. To samo miałam w głowie, kupując Dal Fiori - robi się ich mało, to lepiej mieć, zanim się skończy jak z j-doll i Tonnerkami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. po długim czasie przywykania- jestem skłonna przyznać Ci rację

      Usuń
  5. Oooo, a to rzadkie znalezisko, istotnie niewielu Namu było.To ciekawe jak Jun Planning i Groove podchodzi do kwestii swoich postaci - nie zmieniają odlewów twarzy tak jak to robi Mattel, tylko wraz z nowym headmoldem tworzą zupełnie nową postać. Może to wynika z faktu, że nie są aż tak długo na rynku, Pullip Debut została wypuszczona do sprzedaży w okolicy 2003? Bardzo ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - ja akurat w historii lalek nie jestem zbyt dobra- ale namu jest dość dużą ciekawostką

      Usuń
  6. Bardzo sympatyczny chłopak! I pomyśleć, że jeszcze nie widziałam podobnego na żywo! Super, że może od Kena pożyczać ubranka i buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długie lata nie widziałam na żywo- dobrze, że się w porę obudziłam- nim zniknąłby całkiem

      Usuń
  7. Ma ciekawą buźkę, chociaż muszę przyznać, że wolę obecnego chłopaka Pullip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt-,że do jego urody trzeba jakiś czas przywykać... ale ostatecznie- ma swój urok

      Usuń
  8. Fajny, taki trochę teayang, ale buźka trochę inna. Wyraziste brwi, słodziak. Wig mu świetnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń