Obserwatorzy

niedziela, 18 lipca 2021

DYCHA

 znacie ten kawał:

 leży w trawie i nie dycha, co to jest?

2 dychy!




Blog ma aktualnie dychę... - 10 bardzo ciekawych lat mojego życia- pełnego dłuższych lub krótszych znajomości z Wami mądrzy, ciekawi, wartościowi ludzie; o wielkich sercach i niezwykle barwnych osobowościach. 

Czego przez te lata doświadczyłam?

- pomocy od Was w różnych, nie tylko w lalkowych; sprawach,

- wsparcia, gdy było mi ciężko ,

-wielu cennych ciekawych, wartościowych rad- gdy ich potrzebowałam.

życie płynie nieubłaganie- a ja nadal pamiętam te emocje, które mi towarzyszyły, gdy zakładałam bloga. Nadal to jest miejsce, gdzie życie toczy się powoli, omija ruch i zgiełk współczesnego świata. 

Dziękuję Wam za te piękne i ciekawe dla mnie 10 lat!

licznik 199707


    




19 komentarzy:

  1. Gosiu, wszystkiego najlepszego z okazji 10 rocznicy blogowania. Aż trudno uwierzyć jak szybko to minęło. Fajnie, że Cię poznałam i mogę zaglądać do Twojego lalkowego świata. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja Ci serdecznie gratuluję, jak również dziekuję, za to, że jesteś i trwasz w blogosferze. To dla mnie bardzo ważny kawałek Internetu, bo tutaj jest klasa i poziom, spokój, specyficzny klimat. Dlatego cieszę się, że jesteś częścią tego klimatu. Dziesięć lat to bardzo dużo. Wiele blogów wykruszało sie po roku, dwóch... Życzę kolejnych 10 lat :-) Wszystkiego lalkowego! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to miejsce, a większość moich lalkowych znajomych, pochodzi właśnie z blogów. Świetne jest to, że można do wszystkiego wrócić, a życie toczy się tu powoli

      Usuń
  3. Wspaniała Rocznica! Gratuluję Gosiu! I oczywiście życzę kolejnych, dobrych lat w blogosferze! Też jestem zdania, że jest tu klimat, którego próżno szukać na portalach społecznościowych. Pisz i bądź! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś w tym roku mam więcej pomysłów na wpisy, niż w poprzednim. Dziękuje za życzenia! Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękny staż, gratulacje. Życzę spełnienie lalkowych marzeń i kolejnych udanych lat w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu! Życzę Ci kolejnych przynajmniej 10 rocznic i spełnienia lalkowych marzeń (i nie tylko lalkowych)! Ta Fashion Play 1990 jest niesamowita, czy to chińska edycja? Ma taki wyrazisty makijaż, oczy jak pola fiołkowe, piękna jest. A jak ją ślicznie ubrałaś! Skąd taki strój wytrzasnęłaś? Kamizela, korale, biała bluzeczka z koronkami, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje że życzenia. Tak to dokładnie ta lalka, edycja chińska. Strój kiedyś uszyłam. To wcale nie było trudne.

      Usuń
  6. Gratuluję wspaniałej rocznicy. I życzę wielu kolejnych lat w blogosferze.
    Bardzo lubię tu zaglądać i czytać Twoje posty, oglądać piękne lalki. Dziękuję, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat! Życzę Ci niegasnącej satysfakcji z blogowania i wielu wartościowych relacji. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! bywają przypływy i odpływy radości- jednak- wracam tu zawsze z przyjemnością

      Usuń
  8. wszystkiego najlepszego, dużo lalkowych perełek w kolekcji i jeszcze więcej miłych lalkowych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze sie razem z Toba, Gosiu🎎

    OdpowiedzUsuń