Obserwatorzy

niedziela, 29 października 2023

Bubblegum DJ Sunshine makeover

 Bubblegum DJ  podbiła moje serce od pierwszego wejrzenia. Rozglądałam się za najlepsza ofertą i w końcu natrafiałam na przemiła Panią, która szukała dla DJ nowego domku. 

Lalka jest prześliczna i rzeczywiście reaguje zmiana koloru  po wystawieniu na słońce.

tu dla porównania wewnątrz i na zewnątrz 


O tym, że lalka do mnie trafi kiedyś byłam głęboko przekonana. Już wcześniej zakupiłam dla niej chłopaka:

Chwila, gdy spełniają się nasze marzenia- jest chyba jedną z najmilszych w życiu. Lalka podbiła serce mojej córki i trafiła pod jej opiekę.  Podziwiamy, zachwycamy się i cieszymy wspólnie. Oczywiście Wam życzymy tego samego!

licznik 299 498

6 komentarzy:

  1. Jejku, prześliczna jest! I chłopak się doczekał 💓

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta podoba mi się wyjątkowo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol potrafią miło zaskoczyć nawet osoby, które nie są ogólnie zainteresowane tym typem lalki

      Usuń
  3. Super para, choć dziewczyna wiedzie prym.

    OdpowiedzUsuń