Obserwatorzy

niedziela, 28 lipca 2024

Lalkowe spotkanie w Zalipiu


 Nigdy, nawet w najśmielszych marzeniach nie przypuszczałam, że będę miała przyjemność gościć 2 wspaniałe, utalentowane i pełne pozytywnej energii lalkowiczki: Paa i Marzenę. W te wakacje odbyło się lalkowe spotkanie w Krakwie. Niestety, choć bardzo chciałam- to nie mogłam na nim być- bo ... o ironio- choć jakiegoś wielkiego upału nie było- to się upiekłam na pomidora- i leżałam w sobotę pod gruba warstwą kremów (jak przysłowiowa spisana długopisem lalka pod warstwą Benzacne), żeby do poniedziałku jakoś doprowadzić się do porządku... no ale... o spotkaniu ma być. Decyzja o tym, że Paa z Marzeną przyjedzie zapadła już ponad miesiąc temu- bo skoro było już tak blisko... no to skusiły się na przyjazd. Zgarnęłam dziewczyny z dworca w Tarnowie, bo jako, że Zalipie jest na Z...  to dojazd tam komunikacja publiczna jest... ambiwalentny... (czytaj- w wakacje niemal zerowy). Choć grafik był napięty- znalazłyśmy czas na w miarę wspólną fote lalek


 a potem było dużo dobrej zabawy w zwiedzaniu Malowanej Wsi i focenie lalek w okolicznościach malatur zalipańskich
Bardzo dziękuję za to spotkanie- było wspaniale! 
licznik: 313 913



6 komentarzy:

  1. Cieszę się że dziewczyny wpadły do Ciebie na Zalipie. To naprawdę piękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też masz tam jeszcze parę miejsc do odkrycia...

      Usuń
  2. Zalipie znam tylko ze zdjęć na blogach, jest tam przepięknie. Fajnie, że udało Wam się spotkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro z nad morza Paa dała radę dotrzeć... to marzenia się spełniają i jeśli chcesz, to i Ty na Zalipie dotrzesz

      Usuń
  3. Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję Ci za wspólnie spędzony czas! I te warsztaty z paniami artystkami!💓Było cudownie! 😘❤️buziaki dla Justynki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Twoje marzenie sie spełniło!!! Wspaniale bylo Cię gościć

      Usuń