Obserwatorzy

czwartek, 17 sierpnia 2017

KURHaNka

lalki kurhn gilają mnie w psychikę od bardzo dawna. Kompendium wiedzy na ich temat znajduje się tu http://madtelepath.blogspot.com/2014/02/piekne-chinki-kurhn.html , dlatego nie będę ich powielać. Idąc śladem autorki bloga starłam się dostosować mój zakup do definicji, czyli mniej więcej 13-latki:
leginsy i bluza sportowa od Agi,
lalke pomogła mi kupić Justynka, a znalazłam ją tu klik klik, 


lalka stylem nawiązuje do kurhn- nie ma też swojego oryginalnego ciałka, ale jestem zachwycona, bo mogę ją po swojemu stylizować


20 komentarzy:

  1. przesłodka, przekochana, prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i po co mi pokazałaś? Teraz będzie mi się marzyć. A w dodatku nie wiem, którą bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie w wyborze pomogła Justynka, też sie nie mogłam zdecydować

      Usuń
  3. No proszę jak Kurhnomania rośnie 😋
    Ja bym chętnie przygarnęła oryginał, kloniki śliczne już mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam taką gołą- w sumie fajnie tak sobie lalke po swojemu ubrać

      Usuń
  4. Ślicznotka z niej!Też się zastanawiam nad kupnem,ale muszę się że 100 razy przespać z tym pomysłem,jeszcze jakieś 75 razy mi zostało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to już nie dużo- są promocje- a ta razem z wysyłka kosztowała jakieś 30 zł, w ubranku są za jakieś 50, to w sumie nie tak wiele, za ładną lalkę

      Usuń
  5. Urocza :) Też taką chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczna buźka i to spojrzenie w bok ma ujmujące. Chociaż zdecydowanie wygląda dla mnie na więcej niż 13 lat :D Bardzo fajny nabytek w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to tak różnie z tą młodzieżą jest- ta akurat faktycznie na 13- latke nie wygląda

      Usuń
  7. Bardzo ładna i ślicznie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubranie to zasługa bardzo utalentowanej Agnieszki

      Usuń
  8. Ależ ona śliczna! Kocham jej włoski ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem Azjat był rozrzutny i rzeczywiście włosy są dobrej jakości

      Usuń
  9. Choć nastolatek nie zbieram, to tą uważam za wyjątkową! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń