Obserwatorzy

sobota, 27 stycznia 2018

torebka i buty

Medytując nad róznymi sprawami mozna dojśc do wniosku, że torebka i buty stanowią obiekt westchnień wielu kobiet.
Przez długi czas nie lubiłam torebek, a właściwie nie lubiłam ich dlatego, że niemal za każdym razem musiałam wybierać "mniejsze zło"- czyli z dostepnych modeli, wybrać taki, jaki tak w miarę spełni moje oczekiwania.
Przyznaję się, że na torebki- tak zwane z metka- nie patrzę nigdy- dla mnie priorytetem jest zawsze liczba schowków rozmieszczonych według moich upodobań.
Jeszcze w grudniu miałam okazję poznać niezwykle utalentowaną Pania Kasię, która szyje czasami torebki "na indywidualne zamówienia". 40 lat ma sie tylko raz- więc postanowiłam to uczcić i zakupić sobie torebkę na indywidualne zamówienie. Gdyby ktoś miał ochote poprosić panią Kasię o uszycie torebki na indywidualne zamówienie- to w wyszukiwarce fb prosze wpisać https://www.facebook.com/search/top/?q=to%20co%20lubie-kasia   (to co lubie- kasia)
 w srodku są liczne przegródki na róznorakie  "przydasie"- jest nawet schowek na długopisy!!!!
i 2 pakowne zewnetrzne kieszonki! i haaaaaaaaaa! to się nazywa szczeście! Pani Kasiu - dziękuję!

Buty- nie dla mnie- ja lubie na zimę glany- i nikt nie jest w stanie mnie przekonać do zmiany zdania- ale moje lalki lubia różne buty.
te akurat idealnie pasuja na obitsu i pomogła mi je zakupić Aga

Bardzo Ci dziekuję!


8 komentarzy:

  1. Torebka faktycznie odjazdowa !!! :) Łapię się na tym, że pomimo kieszonek jakie mam w swoich wielkich torebach i tak w chwili pośpiechu wrzucam wszystko jak leci do środka ... :( Buty to BARDZO ważna rzecz , te różowe są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z wygodnictwa, zawsze wrzucam do którejś kieszeni wewnetrznej- nienawidze niuchać po dnie torby!

      Usuń
  2. Świetna torba, uwielbiam dużo przegródek.
    Buty odjazdowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale sobie samemu
    wybrać i zamówić podarek!

    ja się przymierzam do
    uszycia torby na lalkowiska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Gosiu!
    Torebka wygląda ślicznie. Z zewnątrz dla mnie do przyjęcia, ale jak są w niej przegródki i to więcej niż jedna, to model zupełnie nie dla mnie. Nienawidzę takich toreb. Moja ma trzy + dwie wierzchnie kieszenie + dwie wewnętrzne + dwie podwójne małe na szminkę, klucze itp. Jak mam coś znaleźć to czysty Kafka albo "dom , który czyni szalonym" z Asterixa.

    OdpowiedzUsuń
  5. 40, piękny wiek ,moje gratulacje i niech ci sie ta 40 nosi:)))
    torebka fajna ,ale takich wiele , ale te koty...te koty "robią cała robotę"

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj, naj! Torebka jest obłędna! Kociaki urocze a buty - przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń