Obserwatorzy

sobota, 7 lipca 2018

turniej pod wieżycą

Zaczęło sie przyziemnie, jak zwykle... byłam na zakupach- tradycyjne szwarc, mydło, powidło i zauważyłam, że Wojciech z Bagien przypina plakat na temat turnieju. Pogadaliśmy, sobie chwile i było mi niezmiernie miło, że zostałam zaproszona osobiście przez organizatora. Z resztą bywam tam - jeśli tylko mam taką możliwość.
W tym roku wybrałam się z Barbie Średniowieczną
szczegółowy program tutaj https://www.facebook.com/events/402608676761871/
nie udało mi się obejrzeć i nacieszyć wszystkim, jednak niezmiennie podziwiam gościnność Grododzierżcy i i Lady Angeliki.

Średniowieczna Barbie dokonała przeglądu uzbrojenia


 zerknęła tu i ówdzie na rozłożone na kramikach dobro

 przyglądała się wojom odpoczywającym po trudach dnia

wzruszyła ją troska wojów o psy... znalazł się dla nich zacieniony kącik i systematycznie wymieniana woda
Obecne na kramach dobra zakusiły moją Meridę Waleczną- postanowiła kupić sobie rumaka- a o łuk i strzały poprosiła tatę...

Życie pod wieżycą toczy się swoim rytmem- pasjonaci wymieniają się doświadczeniami i spostrzeżeniami, a gapie zaglądają tu i ówdzie, i zastanawiają się, jak można zamienić luksusy  XXI wieku na zgrzebne średniowiecze.
Podziwiam Grododzierżcę Wojciecha z Bagien i Lady Angelikę, za to, że z uporem dążą do wyznaczonego celu, wierzą w marzenia, a choć często napotykają na przeszkody- zwłaszcza te bardzo przyziemne- związane z brakiem funduszy- to dla każdego gościa mają uśmiech, dobre słowo i ogromną życzliwość.

16 komentarzy:

  1. Fantastyczna impreza.
    Twoja Barbie wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była tam po raz pierwszy- ale z racji nazwy- to wypada jej na takich imprezach bywac

      Usuń
  2. E tam! Twoja 'Merida Waleczna skradła całe show :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Merida daje się czasem we znaki, jak to Merida

      Usuń
  3. Średniowieczna Barbioszka urocza wielce, a i taka impreza musi być fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to cykliczna impreza i z roku na rok co raz ciekawsza

      Usuń
  4. Impreza jak widać udana. Średniowieczna Basieńka przecudna. Nawet nie miałam pojęcia, że takie cudo Mattel wypuścił. Rumaka Merida wybrała cudnego i pewnie średniowiecznej Baśce pożyczyć nie chciała.;)
    Ukłony dla Grododzierżcy, szanuję ludzi z pasją. Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grododierżca jest rzeczywiście człowiekiem z wielką pasją

      Usuń
  5. Fantastyczna impreza a Twoja Barbie idealnie się tam wpasowała!
    Rumak Twojej Pociechy jest świetny a Ona sama śliczniutka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Mattel już zaszalał, żeby średniowieczną barbi wypuścić, to ja ją wypuściłam na taką imprezę

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się suknia średniowiecznej barbioszki. :)
    Merida wie, że bez konia i łuku ani rusz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co ciekawe, to jej strój ma bardzo mało wspólnego ze średniowieczem

      Usuń
  7. Wszystko wspaniale ale Merida skradla cala uwage <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super inicjatywa!
    uściski dla Meridy!

    OdpowiedzUsuń