Obserwatorzy

niedziela, 5 maja 2019

bąblogłowych czas

był czas, gdy tego typu lalki mało mnie interesowały, ot jakoś tak, jeśli natrafiła się okazja, to wzięłam... ale żeby jakoś wybitnie się zachwycać? e... to już nie
lata lecą, ja zgredzieje i co raz chętniej sięgam po lalki na nowo, dopatrując się w nich piękna

Etap pierwszy fascynacji: jeśli już ma być "bąblogłowa i wielkousta"- no to niech będzie brunetka
 potem jakoś tak się złożyło, że natrafiłam na przepiękną niebieskooką,

żadna z moich lalek nie ma oryginalnego stroju- nie boleję nad tym- w ubrankach od Agi prezentują się wspaniale i bardzo subtelnie

Chomikowanie lalek uczy tolerancji: danego typu lalek wcale nie musi się lubić, można zwyczajnie przejść obok nich i tyle... można też przyglądać im się dokładniej, poznać, spróbować być obiektywnym, a z czasem zaakceptować, a nawet polubić

8 komentarzy:

  1. Ja przez długi czas byłam pod urokiem Scenek, jedynych bąblogłowych, które mi się podobały, głównie za casualowe stylizacje. Nadal mam do nich spory sentyment. Twoje wydają się godnymi reprezentantkami gatunku. Pokaż całe ciuszki, zapowiadają się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć jedna przedstawicielka tych bąbli mieszka u mnie, to ja akurat nie pałam do nich zbyt wielkim uczuciem.
    Ale bardzo lubię oglądać wszelkie lalki u innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ Metka pała do nich miłością, do mnie trafiła tylko jedna, zdaje się już trzeci egzemplarz tej samej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. scenki od pierwszego spotkania
    zauroczyły mnie na maksa - po
    wielokroć leczyłam się, dając
    Im potuptać dalej, do innego
    Lalkoluba - po czym ponownie
    rozglądam się za nimi i tak w
    kółko - na scenkowo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham "Scenki". Chyba nie mam żadnej kompletnej (poza jedną dyskotekową Chelsea, którą udało mi się kilka lat temu dorwać nówkę w sklepie internetowym). Moim marzeniem jest posiadanie Chelsea z serii Un-Fur-Gettable (nawet samej główki) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Arigato Scenkolubny!

      mam samą właśnie główkę - śiwetnie Cię rozumiem,
      bo jest naprawdę PRZEPIĘKNA - ale niestety, włosy
      ma mooocno pdcięte - w takim stanie pogłowie do
      mnie przybyło - jeśli chcesz fotki owej główki -
      pisz śmiało lalkolub@gmail.com (do oddania)

      Usuń
  6. A ja My Scene bardzo lubię i mam kilka, choć nie w oryginalnych strojach, niestety.
    Pewnie zostaną u mnie na zawsze.
    Twoje są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń