Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2019

yellis dużo krzyku, dużo frajdy

pająk?! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

 ta urocza pajęczyca o imieniu Tófi, jest jednym z kilku pajęczych przyjaciół firmy Hasbro
Przyznam, że mieliśmy w domu sporo frajdy, bo pajączek posiada bardzo ciekawą właściwość- im głośniej krzyczysz, tym szybciej zabawka biegnie- wygrała moja córka. Mężczyźni w domu zachowali godność i zamiast piszczeć, klaskali lub gwizdali- domowa zwierzyna uciekła w popłochu- i tak wygrała moja córka- po jej wrzasku Tófi pokonała aż 2,2 m

Do bloku nie polecam...

17 komentarzy:

  1. biedna Tofi - tak nastraszyć
    lawendową ośmionóżkę, wstyd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musi się krzyknąć, bo inaczej pająk z miejsca nie ruszy

      Usuń
  2. Ciekawe, co by mój Herman zrobił na jej widok? Mój widok ma zupełnie w nosie (czy pająki mają nos?), może dlatego, że nie wrzeszczę na jego widok? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... też mi pająki nie przeszkadzają- ale w przypadku tej zabawki głośne dźwięki są wskazane

      Usuń
  3. No to muszę moim łobuzom sprawić, żeby wreszcie sprawdzić, który z nich głośniej rozrabia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka do wyboru, ponieważ są wśród nich pająki dla dziewczynek i pająki dla chłopców

      Usuń
  4. Zabawka raczej nie dla mnie, ale muszę przyznać że pomysł świetny. O ile nie mieszka się w bloku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można zabrać na podwórko, można mu też labirynt zrobić i prowadzić go głosem

      Usuń
  5. Padłam, nie miałam pojęcia, że takie zabawki istnieją. :D
    Ale na pewno nie zaproszę do domu, choć jest niesamowicie uroczy. Wrzasków i bez tego mam nadmiar. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały myk w tym, że jeśli się nie hałasuje, to pająk nie wie, gdzie iść, jak się wrzaśnie to dopiero idzie... zakup pająka, daj dzieciarnie na podwórku, cisza w domu później gwarantowana

      Usuń
  6. Jak hałasujecie, to nic dziwnego, że ucieka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli się nie hałasuje to pająk kręci się bezradnie w kółko... nie można przecież pozwolić, żeby dostał kręćka...

      Usuń
  7. Jak hałasujecie, to nic dziwnego, że ucieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poważnie?! Istnieją takie fajne zabawki? Ha, ha, super!

    OdpowiedzUsuń