Obserwatorzy

niedziela, 4 sierpnia 2019

Teen talk Barbie

 przez wiele lat lakowego zbieractwa udało mi się uzbierać takie stadko wesołych nastolatek
 pierwsza od lewej trafiła do mnie tylko w formie łebka, z resztą z racji wiekowości nie byłam nigdy ciekawa, co mówią, wystarczy mi, że moge na nie popatrzeć:
 i z gapienia wynikła pewna zagwozdka jeśli je dokładnie obejrzymy, okazuję się, że różnią się makijażami
 o popatrzcie sami:
 tu trójkącik jako blask w oku,
a tu kreseczki... hmmmm
z tego co doczytałam u kogoś na blogu, to jak to zwykle z nastolatkami bywa- towarzyszył im mały skalndal- została oprotestowana jedna z wypowiedzi nastolatek, nie, to nie były żadne wulgaryzmy czy coś... powiedziały tylko, że matematyka jest trudna... i buuuuuuuuuuuuuuum! rozpętała się wojna ideologiczna, że to dyskryminuje kobiety i takie tam...
być może makijaż odróżnia nastolatki z ery mówienia, że matematyka jest trudna, od tych, które takich "brzydkich" słów nie mówiły...
tak na marginesie, to szukam jeszcze blondynki.... najlepiej w nastoletnim ubranku...

14 komentarzy:

  1. Są przeurocze i takie kolorowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam okazji spotkać się z taką lalką. Jestem ich bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. właśnie ta ich kolorowość ogromnie mi sie podoba

      Usuń
  4. Piękna grupka, bajecznie kolorowa i wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoć niby dla nich zrobili osobny mold- ale jakoś nie widzę tego...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mattel poszedł na całość, gdy projektował dla nich ubrania! juuuuuuuuuuuupiii- cała gama kolorystyczna na nich jest!

      Usuń
  6. Cudne i kolorowe! Powodzenia w poszukiwaniach blondynki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak byłam dzieckiem to zazdrościłam im tych getrów zakończonych koronką!! Matko jak ja takie chciałam mieć ;)
    Lalki są świetne, ładnie ubrane i tak bardzo kolorowe!! Mam nadzieję, że też kiedyś u mnie zagoszczą bo póki co to ich ceny mnie stopują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze miałam grube uda i nie nosiłam takich fajnych getrów... Twoje dobre życzenie sie spełniło, laulusza już sie do mnie wybiera

    OdpowiedzUsuń