Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2019

urodziny małej Roszpunki

jakoś tak niepostrzeżenie minęła kolejna rocznica blogowania ...
 czas mija nieubłaganie, były czasy, że pisałam więcej, były że mniej...
 kolejny rok blogowania zaczął się baaardzo dobrze- okazało się, że Lunarch zdecydowała się na kontynuowanie aktywności blogowej- Juuuuupiiii! Plastiku czar znów jest aktywny! cudowne to i wspaniałe!
Druga dobra wiadomość- mój dzieć rośnie i przejawia spore zainteresowanie "rękoczynami artystycznymi"
w taki sposób powstały skarpetkowe pieski wypełnione kaszą gryczana... dziś dumnie prezentują się na urodzinach u Roszpunki
 Na fotce laleczki mojej córki- Mama Maria- za skrzętnie uciułana kasę, samodzielnie wykonane pieski i mała roszpunka zakupiona dziś.
 Bandę urodzinowych szopkinsów dostałyśmy za drobne wsparcie Stowarzyszenia Kociska i Psiska Powiśla Dąbrowskiego
 "Będzie, będzie zabawa!
Będzie się działo!
I znowu nocy będzie mało.
Będzie głośno, będzie radośnie
Znów przetańczymy razem całą noc
Łopa! hej!"
Aktualnie, co mnie totalnie zaskakuje dzieć wspiera mnie w lalkowym hobby, choć ma inne zainteresowania lalkowe niż moje


Moi drodzy i kochani, w wyniku osobistych spraw różnych jakoś tak mało czasu na blogowanie mam- serdecznie Wam dziękuję za życzliwe słowa i wspieranie mnie w blogowej pasji.

7 komentarzy:

  1. Pieski jak żywe, dzieć ma ewidentnie zdolności manualne!
    Cieszę się, że mogę uczestniczyć w kolejnej rocznicy bloga. Dużo mi umknęło przez ponad rok nieobecności, a wcześniej też mało się udzielałam. Mam dużo dobrych wspomnień tak z Tobą, jak i Twoim blogiem i lalkami! Wspaniale, że jesteś i mam do kogo zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stół zastawiony na bogato. Pieskowi goście bardzo eleganccy.Księżniczka Ci rośnie i co raz piękniej wygląda z tą burzą złotych loków. Wszystkiego lalkowego z okazji kolejnej rocznicy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kasza gryczana ma wiele zastosowań
    jak widać - ja najbardziej lubię ją
    pałąszować z jajem i kwaśnym ogórkiem
    ale od kilku miesięcy trzepię kotlety :)

    skarpetkowce łaczcie się!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna rocznica, gratulacje i następnych lat lalkowania, blogowania i dzielenia pasji z Córą. :)

    OdpowiedzUsuń