Obserwatorzy

wtorek, 17 sierpnia 2021

Okolice Ciężkowic

 Ciężkowice maja pewien pierwiastek magiczny, nic więc dziwnego, że udają się tam czarodzieje na urlop:

najlepiej przygotować sie i spakować magicznie! Czary mary- i bagaż już jest w miejscu docelowym!

dobra- teraz środek transportu... yyyy odwykło się od miotły... odwykło!
przy odrobinie dobrej woli- stare nawyki się przypominają:

Czas podziwiać widoki:

a tu para "lokalsów"

- Moja droga, nie wiesz, gdzie tu jest toaleta? sikać mi się chce!

- no co? Na serio mi się chce siku!

licznik 216 653

12 komentarzy:

  1. Ławeczki zrobiły szał! ale, ale dlaczego nie odwiedzili czarownicy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiałam się z tego pana-drewniaka, który chciał siku :-) Jego poza jest bardzo przekonująca :P Widać, że to idealne miejsce dla czarodziejów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ławeczka na początku trasy przez Skamieniałe Miasto w Ciężkowicach.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pięknie tam jest. Można podziwiać widoki do woli

      Usuń
  4. Świetne fotki. Widać, że czarodziejom wycieczka się udała.
    Ławeczka bardzo fajna 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ławeczka bardzo nam się podobała- postanowiłam uwiecznić, bo ma w sobie pierwiastek humorystyczny

      Usuń
  5. Pierwsze dwa portrety Minervy - fantastyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. to piękne miejsce- czasem sama zdjęcia wychodzą magiczne

      Usuń