Obserwatorzy

sobota, 18 czerwca 2022

Tak spełniają się marzenia

 

Pan Młody był obiektem moich wzdychań od dawna. Kobietki siedzące w tematyce pullip pozbawiły mnie złudzeń, że na niego trafie kiedykolwiek. A tu taka niespodzianka! Pisze do mnie Kamilka z info, że on jest! O pomoc w zakupie poprosiłam Anię. I tak to przed moim i Waszym okiem Pan Młody
Koledzy oczywiście udzielili mu rad na nową drogę życia:
Piękna Panna Młoda już od wieków czekała na jego pojawienie się

po ślubie oczywiście tradycyjne gratulację.

W ramach podsumowania powiem, że pierwsze 2 kwartały roku upłynęły pod znakiem spełnionych marzeń. Te marzenia spełniły się dzięki Waszej pomocy! serdecznie za to dziękuję!!!

licznik: 238 034

10 komentarzy:

  1. Z całego serca gratuluję Ci spełnienia kolejnego lalkowego marzenia ! To jest cudowna uczucie ,kiedy te nasze marzenia przybierają realne kształty! No i nareszcie panna młoda doczekała się swego oblubieńca! ❤️🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! Panna Młoda też bardzo zadowolona!!

      Usuń
  2. Gratulacje, kochana. Wyobrażam sobie, jak Ci się buzia ucieszyła na jego widok.
    Piękna para z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byli moim marzeniem odkąd dowiedziałam się, że istnieją "dyniogłowe". Tak sobie siedzę w wolnych chwilach i się na nie zagapiam

      Usuń
  3. Fantastycznie! Spełnianie lalkowych marzeń sprawia, że człowiek uśmiecha się od ucha do ucha. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że każdemu uda się spełnić lalkowe marzenia. Przyznam, że akurat na Pana Młodego to akurat totalnie nie liczyłam. A tu taka miła niespodzianka

      Usuń
  4. Teraz nie wiem komu gratulować, Tobie czy Pannie Młodej ;) Fajnie jest spełniać marzenia swoje i cudze też. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że obie jesteśmy równie zadowolone! =)

      Usuń
  5. mam nadzieję, że panna młoda nie zmurszała od długiego czekania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) nie zmurszała- prezentuje się lekko, zjawiskowo i znakomicie!

      Usuń