Obserwatorzy

piątek, 20 stycznia 2023

Wreszcie wróciłeś, wujku...


Dzieci: no... zasadniczo nie miał doświadczenia i pierwsze spotkanie wypadło nieco sztywno:


W zasadzie Syriusz najlepszy kontakt ma z psami:


-Głaskaj nas głaskaj! My jako pies w całości- i jako każda z trzech oddzielnych głów domagamy się pieszczot i przysmaków!!!!

do kota podejście ambiwalentne, z lekką nutką dla wybranych kotów na plus...

_ale co masz na myśli Severusie, mówiąc o sierści...?




 Syriusz był na mojej liście marzeń od dawna... i dzięki pomocy Gosi - mam go!!! Jak to dobrze, że u mnie nie będzie musiał zniknąć!


- ale jak to tak... że pies z zgodzie z kotem?

- Jak my możemy, to ty Sewerusie też możesz zawrzeć z Syriuszem pakt o nieagresji...


licznik 260 093

10 komentarzy:

  1. Ale świetna historyjka. Fajne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierza bardzo lubią gości. Tyle nowych, ciekawych zapachów- moc atrakcji... No i Harry nareszcie ma wujka!!!

      Usuń
  2. Ja fanką Syriusza nie jestem. Czekam aż Mattel wypuści Lucjusza, albo Lupina

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesie jakie szczęśliwe, wygłaskane... Kocham Syriusza i ogromnie się cieszę, że Mattel zdecydował się na stworzenie tej postaci. Superaśnie wesołe fotki :-) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez doceniam Syriusa, szkoda tylko, ze nie ma wszywanych włosów

      Usuń
  4. Tak... pies z kotem jakoś się dogadają, z ludźmi jest gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo trafne spostrzeżenie... też uważam, że zwierzęta maja w tej dziedzinie o wiele więcej chęci współpracy

      Usuń
  5. Syriusza warto zaprosić do się
    przystojny i wrażliwy jak widać :)
    też marzy mi się - poki co - oczy
    i serce karmię widokiem u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń