Obserwatorzy

sobota, 29 lipca 2023

Jak zostałam Kenem...

 Świat opanowało totalne barbiowe szaleństwo! Można nawet zostać Barbie, dzięki programowi Bairbie.me Postanowiłam i ja zaznać tej rozkoszy i wrzuciłam swoje zdjęcie do programu... i oto ja:


Tak- przyznam, że nie wiem- jak to zrobić, żeby zostać Kenem- bo mnie to najzwyczajniej w świecie samo wyszło... możliwe że z powodu braku makijażu...


 a mąż oczywiście, że został Barbie... ale nikomu tego mam nie pokazywać- to nie pokażę...

Postanowiłam założyć makijaż- i wtedy program zreflektował się- że jam kobita i zaproponował mi następujące opcje bycia Barbią:





a taka propozycję otrzymała moja córka:


licznik 284963

4 komentarze:

  1. Ale z Ciebie laska ⚡⚡⚡ choc jako Ken tez wielce interesujacas

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj strrrasznie bym chciala ujrzeć tę drugą barbie... lalkolub@gmail.com

    OdpowiedzUsuń