Obserwatorzy

wtorek, 1 sierpnia 2023

Film o Barbie

 W ubiegłym tygodniu zakusiłam się na udział w festynie organizowanym przez policje oraz urząd pracy. Pogoda zrobiła swoje i festyn przeniósł się pod dach. Nadmiaru ludzi nie było. Za to była moc atrakcji dla młodszych dzieci. Był tez pokaż pierwszej pomocy. Bardzo się cieszę- bo to zagadnienie jest ciekawe, przydatne i pomocne. Był też konkurs o bezpieczeństwie i pierwszej pomocy- i to konkurs, w którym wygrałam 2 bilety do kina... 


Postanowiłyśmy z córka pójść na film o Barbie.

Chciałyśmy zabrać mojego męża, ale to stanowczo oprotestował. 

Film wywołał mieszane uczucia- zaskoczył mnie pod wieloma względami. Plejada pięknych, kultowych lalek, strojów, scenografia- świetne!! 

Fabuła, reprezentowane poglądy... dyplomatycznie ujmując zaskakujące.... no cóż- każdy powinien sam się o tym przekonać. 

licznik 285 157

10 komentarzy:

  1. Gratulacje z powodu zdobycia biletów :) Filmu jeszcze nie oglądałam, dotarły jednak do mnie sygnały niezadowolenia, ale pewnie sama muszę to zobaczyć, aby się dowiedzieć. Będzie przykro, jeśli faktycznie twórcy i to "zanieczyścili" obecnymi trendami. Mimo wszystko niech wygra pozytywne myślenie :) Uśmiałam się jak przeczytałam, że Twój mąż zaprotestował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, najlepiej zobaczyć na własne oczy- świat Barbie- jako scenografia jest przepiękny, Ken ma świetny medalion, Barbie ma cudowne kreacje... a że fabuła nie powala... hm... no jakieś minusy film mieć musi

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej. Do kina się nie wybieram, ale może obejrzę film później, na razie mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że film będzie wkrótce gdzieś dostępny i będzie go można obejrzeć w domowym zaciszu

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej :D Kiedyś chętnie obejrzę sobie ten film :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze względu na kreację bajkowego świata Barbie z pewnością barto obejrzeć

      Usuń
  4. A mnie się film bardzo podobał, a nawet wzruszył... dla każdego co innego dobrego 😉 buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma bata film obejrzeć trza!!! Czas i miejsce to sprawa drugorzędna...

    OdpowiedzUsuń