Obserwatorzy

sobota, 17 lutego 2024

totalnie Chińskie

 

moja córka doszła już do odpowiedniego wieku, żeby dokonywać zakupów przemyślanych... dzięki namowom Justynki i Agnieszki zebrałam się wreszcie na odwagę i założyłam konto na chińskim portalu aukcyjnym... tam jest dosłownie dla lalek wszystko!!!... i jeszcze więcej!!!... Zerkamy z córka i rozważamy ciekawe oferty. Tak się złożyło, że upatrzyłyśmy sobie lalki "z rozmarzonymi oczami"... okazało się, że można było dobrać im ciałko i ubranie, a całość mieści się w granicach cenowego rozsądku

to moja panna- wybrałam złotowłosą lalkę o złotych rozmarzonych oczach... pierwsza wpadła mi w oko i mimo tysiąckrotnego oglądania innych- ta podobała mi się najbardziej

Tinka wybrała taką uroczą różową... dobrała dla niej odpowiedni strój- "niezbyt książniczkowaty"

Lalki są bardzo ładne. Maja masywne, solidne ciałka o sporych możliwościach artykulacyjnych. Niestety są skazane na 1 fryzurę zaproponowana przez producenta, bo tylko po wierzchu mają porządnie wszyte włosy. Musiałyśmy dokupić obuwie w innym sklepie i cierpliwie czekamy, bo ... jak mawia słany poeta "trza być w butach"... A bywało niekiedy, że producent innym kupującym dorzucał buty... no ale my się na to nie załapałyśmy... 
Ogólnie jesteśmy bardzo zadowolone! Lalki nas zachwycają! Maja taką ciekawą, delikatną, dystyngowana, azjatycka urodę. 


licznik: 304 718

4 komentarze:

  1. Przesłodkie lalki sobie sprawiłyście, samo patrzenie ma te słodkie twarzyczki poprawia nastrój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie te przemiłe buźki tak nam się podobały

      Usuń
  2. Urocze! Bardzo ładne panienki!

    OdpowiedzUsuń