Obserwatorzy

niedziela, 20 października 2024

Jedziemy na wycieczkę- bierzemy lalki w teczkę...- Ogród na Rozstajach

 


Jedziemy na wycieczkę- bierzemy lalki w teczkę...

Baśka i Samanta dotarły do mnie. Przyznam, że nie miałam jakiegoś ustalonego miejsca, gdzie je zabiorę. Mój chłop rzekł- Jedźmy do Ogrodu na Rozstajach, bo pogoda ładna... praktycznie ostatki ładnej pogody... i tak dotarliśmy do Młodzaw Małych, gdzie od 20 lat mieści się prywatny ogród botaniczny. To cudowne, magiczne miejsce, powstało z miłości  do roślin i z umiłowania piękna


Ludziska patrzajta ne ten Wieeeeelki Rabarbar!!!- wielki- przez Wielkie WU! - tak serio roślina nazywa się gunnera brazylijska


a tu dziewczyny postanowiły "umyć się pod pachą"... Basia pomogła Samancie w wykonaniu pozy:
ubaw miały setny!

To jest cudowne miejsce, które dzieli się z odwiedzającymi swoim spokojem, harmonią, pięknem. Zawsze żal mi wychodzić... choć przyznam sama, że ja ogródkowi własnemu nie poświęcam zbyt wiele czasu.


W następnym tygodniu Ogród na Rozstajach będzie otwarty ostatni raz w tym roku i  zapadnie w zimowy sen... Basia i Samanta też powoli zbliżają się do kresu podróży... 

licznik: 322 150

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz