Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2024

Mebelki rustykalne od Antek444

 Niezmiernie szanuję ludzi z pasją. To osoby, które swoje zadania wykonują z zaangażowaniem . I tak oto przy publikacji fotek z naszej dioramki przeczytałam ciekawą propozycję. Napisał komentarz pan, który wykonuje  niezwykle starannie  z naturalnego drewna i bardzo piękne mebelki w barbiowej skali. Otóż dzielnie przyjął wyzwanie wykonania kredensu


Psyyyt- bo ja jeszcze nie mówiłam, że w sierpniu "wzbogaciłam się" o kota. Jak to zwykle- kot "zesłany przez los"- czyli zwyczajnie podle wyrzucony przy miejscowym markecie. Kicia, z racji miejsca znalezienia miała być Dejzi... ale okazało się, że jest bardzo inteligentna i została Łini-tak, jak pewna błyskotliwa wilkołaczka z "Hotlu Transylvania". Wzbogacenie się o kota miało swoją cenę- otóż Łini odgryzła nogi stołowe, wykonane z ekologicznych rurek do napoju.  Szybciutko odszukałam namiary na wspaniałą pracownię Antek444 i zamówiłam mebelki. 

skorzystałam z opcji łączenia zamówień, bo w przyszłości być może w dioramce pojawi się babcia...a babcia, jak to babcia- powinna mieć fotel bujany- w upominku otrzymałam taką czaderską miotełkę



Szanowny Panie, wielkie wyrazy uznania!!  Obdarzony talentem, pomysłowy - jest przemiły w kontakcie. Mebelki, które wymagają ogromnego nakładu pracy, wykonuje bardzo starannie! Chętnie dzieli się zdjęciami z etapów pracy i konsultuje różne pomysły. Mam nadzieję, że w naszym lalkowym środowisku zostanie doceniony!

licznik 321 738


1 komentarz:

  1. Bardzo ładne i solidne mebelki! Jestem ciekawa ciągu dalszego rozwoju chatki no i zapowiedzianej Babci

    OdpowiedzUsuń