Obserwatorzy

niedziela, 8 lutego 2015

lalkowy chciej - hasło encyklopedyczne

Lalkowy chciej, zwany potocznie lakową chcicą, z łaciny lalkus videos et chciejus maximus,   to szereg zjawisk fizycznych (wybałuszenie oczu na widok lalki, nagłe ogłuchnięcie na ostrzegawcze syczenie węża w kieszeni, przyspieszone bicie serca, nerwowe wyszukiwanie lalki gdziekolwiek za rozsądną i nierozsądną, za jakąkolwiek cenę) i psychicznych (myślenie o lalce w dzień i w nocy, notoryczne jej oglądanie) , które zazwyczaj kończą się niekontrolowanym zakupem lalki.
Gdyby ktoś się zastanawiał, jak wygląda lalkus videos et chciejus maximus, to myślę, że mniej więcej tak:
Laaaaaaaaaaaaaaaalka! o ta! i ta i ta! i ta! i jeszcze ta! i tamta! kcem! kcem!!! kcem!!!!
kupuj i szelej, nie myśl, co dalej!

Uważajcie na niego! Nigdy nie wiadomo kiedy, gdzie i w jaki sposób Was dopadnie! Chcieja przygarnęłam na jednym z lalkowych tarnowskich meetów. Niestety, nie można mu się oprzeć.

Mamy zimę, o taką:
licznik 73395

30 komentarzy:

  1. Hahaha dobrze wiedzieć jak wygląda lalkowirus :)
    Ślicznie wyglądacie! U mnie zima niestety szalała aż za bardzo w dniu dzisiejszym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, ha mój wygląda dokładnie tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądacie w tej zimowej scenerii :)
    Lalkowy chciej pewnie może tak wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko stwierdzić, ale jak już ma przybrać jakąś formę i maskę, to wole taką a nie potworną

      Usuń
  4. Poznaję go !!! To ON !!! Ten potwór , który za mną ciągle chodzi.... :)
    Pięknie dziewczyny wyglądacie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za mną też chodzi ciągle, wirus nieuleczalny

      Usuń
  5. Och te chcieje lalkowe, całe szczęście z tym to sie rozumiemy doskonale :-) Zdjęcie z córcią przysłania lalkowego chcieja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten chciej - niezwykle prawdziwy! Sama mam chyba takiego :D
    Śliczne zdjęcie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie każdy ma! Dziękuję za odwiedziny, często zaglądam na Twój blog, niestety, ni mam tam możliwości komentwania

      Usuń
  7. Jaka piękna mama :-) A dziecka prawie nie widać, bo wpada w kombinezon ;-) Mój średniak miał podobny w tym wieku, pamiętam, że cholerstwo śliskie było takie, że dziecko trudno było w nim utrzymać, bo się z rąk wysuwało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten ma polar w środku, i w sumie to jest prawie dobry, tylko czekamy aż ręce i nogi do tułowia dorosną

      Usuń
  8. Ha! Motto lalkowirusa "kupuj i szalej, nie myśl, co dalej!" chyba wyhaftuję sobie na makatce ;-) Jest takie prawdziwe ;-)
    Niestety, wirus lalkowy wyjątkowo szybko uodparnia się na szczepionkę typu Biedax (z odmianą Pustokontus). Jedyne, co spowalnia atak wirusa, to szczepionka Mieszkanie-nie-jest-z-gumy (ale słyszałam, że nie u wszystkich to działa)

    Fajna ta twoja córa! I jaki kombinezon ma zielony ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczepionek jest wiele, niestety, żadna nie działa zbyt dobrze

      Usuń
  9. jak dobrze zobaczyć piękną parkę w pięknyn śniegu!
    ostatnio gapiłam się jak sroka w gnat na płócienną
    torbę babeczki na przystanku - aż musiałam i córci
    pokazać prawie że paluchem - napis nań brzmiał
    "spraw Boże, żebym kupiła tylko to, po co przyszłam"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kcem takom torebkem, kcem, kcem i najlepiej od razu 7 takich torebek hy hy, choć w zasadzie potrzebuje 1

      Usuń
  10. Niezly lalkovirus ;) Bede go unikac ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja chyba muszę go unikać... ale ostatnio mi się nie udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj znam..niestety...mam takie dwa lalko i włóczko chcieje;) to jakiś koszmar i jak tu żyć;)????

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, lalkowirusy atakują, bez względu na pogodę. Ślicznie obie wyglądacie na tym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla lalkowirusa każda pogoda jest dobra!

      Usuń
  14. Mój chciej jest znacznie brzydszy :P
    Jak genialnie Was widzieć. Fajnie wyglądacie na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ten chciej też do najprzystojniejszych nie należy!

      Usuń