Obserwatorzy

sobota, 22 kwietnia 2017

Żegnaj żyrafo!

Dawno temu moje serce podbiła mała pullip Alo alo. W swej głupocie nie wiedziałam, że ma tak dziwaczny kolor iż dobór ciała okaże się karkołomnym eksperymentem. ale co tam! od czego inni pasjonaci?! Tak więc od jednej z zaprzyjaźnionych kolekcjonerek dostałam ciałko po pullip Piotruś Pan. Jej Piotrusia wuniosła się na obitsu- a ciało zostało. Agnieszka wspomogła moją pullip. kolory ciała i głowy nie są identyczne ale na zdjećiach zbyt wielkiej róznicy nie widać i nażywo tez na pierwszy rzut oka nie.  Poczatkowo bałam się ekstremalnych rozwiązań i lalka dłuuuuuuuuuugo miała dłuuuuuuuuuuuugą żyrafia szyję- a to mnie zniechęcało do pokazywania jej publicznie. No bo wiecie jak to jest- długa szyja świetnie wygląda u żyrafy i u łabędzia- ale u lalki taj jakby mniej nieco...


wczoraj dopadłą mnie wena destrukctora i psujkacza- wyrok wykonał mój mąż- a ja uciekłam do domu, żeby na to nie patrzeć. Po 5 minutach przyniósł mielegancko przycięte 2 kawałki, które po sklejeniu dału ciałko i odpowiednich proporcjach dla  małej pullip:


Po dokonaniu dzieła zniszczenia czas zabrać ofiare w krzaczory i obfocić:

 czy ja tu przyszłam z pieskiem, czy bez pieska?....
jednak bez pieska!


o moich małych paskudkach mozna poczytać tu, jeśli ktoś ma ochotę obejrzeć klona blejtki- czyli basaak- to tu, mam jeszcze klonika icy i middle bltyh tu 4 i 5 =)

16 komentarzy:

  1. swego czasu chorowałam na Piotrusia Pana,
    bo widziałam w Nim idealną Piotrusię :)))

    jednak główki od mini pullip bardziej do
    mnie przemawiają - nie dziwię się, że nie
    dawało Ci to spokoju i musiałaś dopiąć swego!

    ostateczne przepoczwarzenie ŚWIETNE! a ciuszkami
    mogę się jak deserem napawać - i dobrze, że jednak
    bez pieska - cętkom nie potrzeba konkurencji ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. BUUU - nie udało mi się zobaczyć
    Twoich baasak, icy i middie :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj teraz wkleiłam kolejny raz linki

      Usuń
    2. no i dalej jestem w kropce - nie wiem, która
      jest Twoja - bo lalunie pokazuje Martyna - a
      ja się na tych wielkogłowych i średniogłowych
      nie znam... no nic, nie marudzę - i tak pewnie
      niebawem pokażesz zbiorczo wszystkie dyńki :DDD

      Usuń
  3. Akt destrukcji wyszedł bardzo dobrze.lala piękna,a jej włosy(znaczy kolor włosów) rewelacja.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właosy ma firmowe- takie jej producent zapewnił

      Usuń
  4. Tak, co przystoi żyrafie, nie zawsze pasuje miłej panience. Teraz wygląda o wiele ładniej. ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Mąż zdecydowanie przysłużył się pannie. Wyglada teraz świetnie. Tak więc taka destrukcja była bardzo pożądana. Ma sliczny kolor włosów poza tym.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie lepiej bez żyrafiej szyi! Dziewczyna jak marzenie i ma fantastyczną barwę włosków!

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie destrukcyjne weny Cię dopadły a raczej twórcze :) super się teraz prezentuje :) Panowie M potrafią być użyteczni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak- faktycznie męska ręka w lalkowym świecie bywa bardzo przydatna

      Usuń
  8. Brawo dla chirurga !!! Zabieg udany :) . Teraz pannica może nareszcie wyjść na spacer bez szalika :):)

    OdpowiedzUsuń