Obserwatorzy

niedziela, 5 marca 2023

bedtime Barbie

 Bedtime Barbie zapewne nie jest kwintesencją Barbie jako takiej i jako lalki modowej. Szmaciane ciałko ma swoje ograniczenia- brakuje mu wykwintności lalki Barbie. Jednak nie można powiedzieć, że te lalki nie maja uroku. Pomysł Mattela odnośnie stworzenia przytulanki jest bardzo ciekawy- dobra, dobra- dla mnie bardzo ciekawy. 




Jest to jedna z moich kilku przytulanek- szmacianek. 

Na mojej liście marzeń są jeszcze Christie i Midge- rozglądam się za nimi intensywnie od wielu lat (dobra, nie tyle, co za Kenem- ale już kilkanaście)- jednak zazwyczaj ceny są kosmiczne. 

Jedyna moja nadzieja w Was


Zależy mi tylko na lalkach- foty poglądowe z netu.

Może komuś trafiła się w pakiecie- a nie zbiera szmacianek? Nie jest też dla mnie istotne, czy to bedtim czy slumber party.  

To moje marzenie.

Pamiętajcie, że moja znajoma- Teresa prowadzi dom tymczasowy dla zwierzaków. Możemy ją wspomóc. Informacje są na banerze bloga i poniżej:


Zwierzaki Teresy już drugi raz odwiedziła Barbie podróżniczka.

Licznik 264,438

8 komentarzy:

  1. Miałam ją, ale nie przypadła mi do gustu więc poszła w świat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich uroda jest specyficzna... nie każdemu pasuje

      Usuń
  2. Fajna przytulanka. Na pewno niejedna mała lub całkiem duża dziewczynka marzy o niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma subtelny urok- a ta trafiła sie niezwykle urodziwa

      Usuń
  3. Z tej serii najbardziej podoba mi się Teresa, ale ja do Teresek mam słabość tak ogólnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie się akurat podoba każda szmacianka- jakoś tak sentyment mam

      Usuń
  4. Rzuciłam okiem na lokalny eBay - Barbie w każdych ilościach, z Christie i Midge zdecydowanie gorzej, bo jak już są, to od 35 funtów w górę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego długie lata poszukuję... ale czekam... może to potrwa krócej niż w sprawie Kena... (na niego czekałam 30 lat... a na szmacianki "zaledwie "10

      Usuń