Obserwatorzy

sobota, 6 sierpnia 2016

psujkowanie naprawianie

Pobyt za kratami zaowocował ciekawymi przemyśleniami. Ptasior doszła do wniosku, że czas zakończyć bunt. Postanowiła przynajmniej przez jakiś czas pobyć grzeczna.
Doszła do wniosku, że nie ma to jak dom- nawet jeśli czasem czegoś zakazują i dają szlaban.
Nawet zdecydowała się założyć prześliczną sukienkę od Agi. Ptasior uwielbia neonowe kolory
W tak zawnym międzyczasie oddałam się typowej rozrywce - czyli "psujkowaniu" lalki. Dokładniej mówiąc psujkowałam Yeo.
Pocztą pantoflową i drogą różnorakich przemian i wymian dotarło do mnie obitsu soft body, które trzymałam dla innej lalki- ale jej cena mnie odstrasza, zatem ostatecznie pewnie jej nie kupię i soft body postanowiło przyłączyć się do Yeo. Powiem Wam, że zaszczepianie "dyni" na soft body to ekwilibrystyka- łeb lata jak opętany! Postanowiułam zetem nieco popsujkować soft body-celem- "żeby stało się znacznie mniej soft..." jaaaaaaaaaa - to dopiero paradoks!zatem po zdjęciu "skóry" ujawnił sie szkielet- który usztywniłam gazikami i klejem magik- proces; jakby co; ładtwo odwrócić i soft body- znów stanie się bardziej soft. Za to obecnie- jest mniej soft i łeb przestał latać. Od Oli przywędrowało ubranko z dal, które mojej Yeo pasuje. Podmieniłam też dyńce fryzurkę - na krótsze i rzadsze włoski- dzięki czemu łeb się nie przeważa.

W obitsu u szczytu szi jest taki dink- który usprawnia artykulację lalki- w przypadku dyniek- powoduje, że łeb leci "na łeb na szyję"- dosłownie. Unieruchomiłam go też. - dodstkowo wzmocniłamszyję elementami gareroby.
Traz dziewczyny podziwiją świat z tarasu widkowego.
licznik 108624

12 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoją zaradność w walce z anatomicznymi przeciwnościami :) BRAWO !!! Dziewczynki są prześliczne :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała trójka śliczna. Nie znam się na tych ciałkach, ale brzmiało strasznie. :) Ja przeżywam horror wymieniając gumki celuloidkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Sowo- myslę, że wymiana gumek w celuloidkach jest o wiele trudniejsza

      Usuń
  3. Piekna cala trojka <3 Super sobie poradzlas z niesfornym cialkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie to tylko namyśleć sie trzaba było- jak to ztobić- żeby potem w razie "wu" proces łatwo odwrócić

      Usuń
  4. dla mnie całe to obitsowanie
    brzmi wielce niebezpiecznie -
    gumek celuloidkom nigdy nie
    wymieniałam - ale i tak mam
    dreszcze - i podziwiam Was!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam! trzeba to zrobić- to się robi i tyle =)

      Usuń
  5. Teraz to sie dopiero dziewczyna rozbryka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w stosunku do sztywnego ciałka- to się teraz mobilna zrobiła bardzo

      Usuń
  6. Dziewczyna ma wielkie szczęście, że jest u Ciebie! Z wszystkim sobie poradzisz! Wyglądają tak słodko na tym widokowym tarasie... urocze!

    OdpowiedzUsuń