Obserwatorzy

sobota, 10 lutego 2018

Esmeralda i Febus

Esmeralda zamieszkała w małym miasteczku i zajela sie prowadzeniem małego sklepiku ze smakołykami. Miała jedną zasadę: unikać poufałości z klientelą... tak... miała taką zasadę, ale dla jednej osoby zawsze robiła wyjątek:


Ach ty Cyganko zielone oczy twe
Ach w słodki jasyr zabrałaś serce me
Ach ty Cyganko na zmysłach moich grasz
Skąd te zielone oczy masz?
 Oczy Esmeraldy zawsze przypominały mu łaki rodzinnego kraju. Na powrót do domu nie miał co liczyć, bo przed nim jeszcze wiele, wiele lat słuzby wojskowej...
 ale były też i dobre zdarzenia w jego życiu- na przykład spotkanie uroczej właścielki sklepiku:



słodkie chwile szybko mijaja, a potem on wraca na słuzbę, a ona do pracy i tak do nastepnego razu


Pokazując Febusa i Esmeraldę, przyznaję, że jestem bardzo daleko od ich pierwowzorów literackich i filmowych. Przypominaja mi raczej moją młodośc i oczekiwanie na przyjazdy  ukochanego z wojska. Czas dzielił sie wtedy na czekanie i cieszenie się z jego obecności... dawno to było- ale powspominać miło...
Febus zawitał do mnie od Zgredki. Kreacja Esperaldy powstała dzieki fachowym poradom Agi. Przynaję, że uszycie tego z jakiegokolwiek opisu w necie mnie przerosło. a fachowa porada Agi zadziałała elspresowo




10 komentarzy:

  1. niezły shop
    fajny chłop!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakoś dzoewczyna musi na życie zarabiać

      Usuń
  2. Suknia Esmeraldy zjawiskowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna z nich para...
    Suknia obłędna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka mi poradziła, jak to uszyć

      Usuń
  4. Od Zgredka wytargowałam śliczne Śnieżkę ;-)
    Febus trochę sztywniacki, ale co tam to chłop :P
    Twoja Esmeralda w nowych ciuchach przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała i bardzo sympatyczna para :)
    Esmeralda prezentuje się niezwykle pięknie a jej facet... przystojny, jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak przy nim nabrała sporo blasku

      Usuń