Obserwatorzy

piątek, 23 lutego 2018

Gdy Madame Baterflay orzekła, że Penelopa z jej gabarytami nigdy nie zrobi kariery tanecznej, dziewczyna z lubością wystawiła jej język i odwróciła się na pięcie...
 nie zrobi kariery?! a co tam! nie musi! najwazniesze, żeby być szczęśliwym w życiu!

amatorsko tańczy z pewnym chłopakiem juz od dawna... i cos mi mówi, że są partnerami nie tylko w tańcu...


Medytujac na tym jakby tu nazwać te uroczą lalke, doszłam do wniosku, że nazwe ją Pemelope Garcia na cześc bohaterki serialu "Zabójce umysły". Choć sam film moich sympatii zbytnich nie budzi, to akurat niezwykle barwna pani informatyk mnie zachwyca! barwne kreacje i stylizacje zawsze ciesza moje oko!

14 komentarzy:

  1. I panna śliczna, i kawaler przystojny, więc pasują do siebie. Świetna z nich para.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubie lalki parami- czasem się idealnie uzupełniają

      Usuń
  2. panienka ujmuje urodą,
    sprytem i talentem ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ta płomienna fryzura!

      Usuń
    2. włosy w tym świetle bardziej na mocny róż
      wyglądają - coś w stylu delikatnej fuksji

      aaa - dzięki Tobie - zaczęłam oglądać ten
      serial (lubuję się w zagadkach kryminalnych)

      Usuń
    3. ja też sie lubiuję, ale ten film dla mnie zbyt straszny, zazwyczaj interesuje mnie w nim tylko jakie nowe stylizacje zaprezentuje Garcia

      Usuń
  3. Fantastyczna para! Dziewczyna ma super ciałko! Czy możesz zdradzić, jak jest artykułowane? Widzę przeguby mtm i ciałko curvy! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to jest ta curvy "puszysta"- artykułowana- dokładnie tak jak mtm

      Usuń
  4. Fajne ma te ogrodniczki. Tylko nie widać, czy ma zielone oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam chrapkę na krągłą MtM-kę... bardzo! Piękne fotki, które kuszą, aby kupić takową pannę. :-) Mega świetne ogrodniczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna z nich para. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super para,bardzo mi się te lalki podobają i super zdjęcia,widać,że lubią pozować do zdjęć :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń