Obserwatorzy

czwartek, 31 sierpnia 2023

Lol Omg Rocket Boy- czyli lalek LOL-ek

 Przy okazji przeszukiwania zasobów internetu, natrafiłam na takiego oto LOL-ka.  

Trzeba przyznać, że lalek LOLek jest "całkiem spoko". Ma pazur, ale jednocześnie - wielkie oczyska. Mimo "patelniowatej" lub "naleśnikowatej" twarzy, jest bardzo intersujący.


Jest to lalek po przejściach- wymagał "zaręczenia"- biedaczek nie miał dłoni. 


Udało mi się też poszukać mu w miarę pasujące buty. LOLek ma małe stopy i buty trzeba było nieco wypchać ręcznikiem papierowym. 

... i w takiej sytuacji wiadomo, co myśli jedyna LOLa : "Chłopak z gitarą byłby dla mnie parą"...

licznik  287 530

6 komentarzy:

  1. W lokalnym TK Maxx widziałam LOL Kleopatrę - nawet jej pudełko (a raczej pudło) było spektakularne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sobie wygooglalam, zeby obejrzeć! Oj tak!!!! Spektakularne!!!!

      Usuń
  2. Świetny Lolek, fajne ma włosy! No i widać, że od razu znalazła się amatorka jego wdzięków😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lolek oczywiście jest bardzo przystojny, nic dziwnego, ze sie podoba

      Usuń
  3. Fajny Lolek! Te dodatki są naprawdę śliczne. Okularki i gitarka naprawdę dobrze wyglądają. Świetnie jest ubrany. Nie wiedziałam, że istnieją Panowie z tej serii O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieją! Istnieją! Jeszcze jest przynajmniej 3, o których wiem, ale moga byc jeszcze tacy, o których nie wiem....

      Usuń