Obserwatorzy

piątek, 25 sierpnia 2023

LOL Queen of Rock

 I nade(j)szła wiekopomna chwila: 3 lata wzdychań zmaterializowało się w mojej pierwszej i wymarzonej lol.

Z uwagi na to, jaka jest... Stworzona tylko do podziwiania...


lalka z drugiej ręki- nieco ograbiona ze swojego blichtru- jednak widać, że poprzedniej właścicielce nie przypadła do gustu. Straciła swoje okulary, buty i kolczyk... no i ten szalony lok został rozkręcony- jednak udało mi się go na powrót zakręcić. Ubranie ma uszyte z czegos- co pruje sie nawet, jak człowiek tylko patrzy...

no ale co tam!!! jest moja! moja!! moja!!

Niech się i Wasze marzenia spełniają!!!!

licznik: 287 158

8 komentarzy:

  1. Gratuluję udanych łowów, niech cieszy. Skojarzyła mi się z Elvisem Prelseyem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafnie, bo jak wpiszesz lol Elvis- to wyskoczy ona

      Usuń
  2. Królowa jest tylko jedna ;) Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna jest <3 Ja na poczatku nie przypadalam za tymi lalkami a teraz chyba ze 20 albo i wiecej mam :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmnażają się przez zapatrzenie!!! =) Ta powiem szczerze, że była pierwsza, o której marzyłam, aktualnie jest ich jeszcze 6...

      Usuń
  4. Cudna i wymarzona, w końcu trafiła do swojego domu! Gratuluję :) Mało co tak cieszy, jak odhaczenie lalki z wishlisty! :) Niech się faktycznie takie marzenia Nam spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 lata wzdychania i jest!! a serio- ona jako pierwsza Lola zrobiła na mnie ogromne, pozytywne wrażenie.

      Usuń