Obserwatorzy

czwartek, 5 marca 2015

Jurek


Ok, Jurek, musimy pogadać, jak facet z facetem. Tam jest aparat - zapozuj ładnie!
"Z lasu cię przynieśli gdzie dzikie paprocie,
z łąk zielonych haftowanych koniczyną.
Jesteś więc powiedz skąd się tu wziąłeś
szczypto słońca maleńka kruszynko?
Nad kołyską toczą się wciąż spory
o pieluszki, kaftaniki nie dość modne,
a w ogrodzie twym beztroskim anioły
sieją ci rozkoszną maciejkę pod oknem.
Nim przybliży się rodzinny orszak,
niosąc ci w zanadrzu dary szczęścia,
szepnę cicho „okruszynko bądź dobry
człowiek tylko z wielkim sercem zwycięża”.

Świetnie się spisałeś i wcale nie płakałeś! Zuch chłopak!

Ok, ok Mik już go nie męczmy! przecież jeszcze nie raz będzie okazja pokazać go światu!

Ostatnia "słit focia"


Yyy.. taaaaa...  (jak to kiedyś napisała Lunarh) okazja czyni kolekcjonerem, zatem była okazja i przygarnęłam Jurka. Już się zadomowił, bo jest u mnie dość dawno, za co ogromnie dziekuję Justynce, która mi go podesłała.
Jurek jest facetem! Małym, ale wybitnie męskim!Mam nadzieję, że będzie mu u mnie dobrze.
Teoretycznie lalka przewidziana na dziewczynkę, ale w zasadzie to czemu nie może być chłopakiem?! U mnie może i będzie!
75276

23 komentarze:

  1. Rany, jaki on słodki! Jaki jest duży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, szkoda. Już myślałam, że będę mogła go wciągnąć na moją wish-listę :-)

      Usuń
    2. wciągnij na listę realpuki soso =)

      Usuń
  2. Słodziak! Świetnie wyglądają razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaaaaaaaaaki słodziak!
    I jaka fajna rodzinka! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: lovely baby. Great pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ciemne oczy są takie kochane! Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo widze ze rodzina sie powiekszyla!!! Sliczny Jurek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny maluszek. Choć 16 cm, to znowu nie tak mało. Na zdjęciu wygląda na mniejszego. Gratuluję zdobyczy. Buziaczki dla J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest "na gumkach", tak jak lalki typu hujoo i zazwyczaj mu się głowa schyla

      Usuń
  8. 1000 % słodyczy i uroku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie wiem, co u Ciebie nowego zobaczę i oczywiście jest niespodzianka! Niesamowicie cała trójka się dobrała, pomimo różnić w nazwie producenta i wyglądzie. Żeby tak ludzie różnych przekonań umieli tak pięknie ze sobą współgrać. Oj, mielibyśmy raj na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to za piękna malutka lalunia? Wspaniały!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest jakiś Pukifee, większość osób, które kupują Pukifee prezentuje je jako dziewczynki, ja wolałam, żeby jednak chłopakiem był

      Usuń
    2. dopytałam Justynki: Pukifee Ante

      Usuń