Obserwatorzy

piątek, 16 października 2015

Baseball Cap Sindy od Elżbietki

Z "nowszych" Sindy jako jedyna była na mojej liście marzeń i to z powodu... ciałka. Dłuuuugo jej szukałam, a gdy już ostatecznie sie pożegnałam z tym, że ją kiedykolwiek spotkam, znalazła ją moja koleżanka Elżbietka i pomyślała, że może bym taką chciała. Ba!!! czy ja bym taką chciała?! no jasne!!!
Baseball Cap Sindy na świetne szmaciankowe ciałko i to jej najwieksza zaleta!W przeciwieństwie do szmaciankowych Barbie, nie była przeznaczona do spania, lecz do noszenia na... czapce! (Tylko niech mi ktoś powie, jak ona sie na tej czapce utrzymała?!)
Moja, z racji bardzo eksploatacyjnej przeszłości, nie ma już ani czaki, ani stroju. Jakoś mi tego wcale nie żal, bo lalka nosi teraz strój, który uzupełnia i podkreśla jej urodę:



Ubranko uszyła utalentowana Aga


Ogromnie się z niej cieszę!!!!!!!!!!!!dz iekuję Ci Elżbietko!!!

Na życzenie Inki i Szarej Sowy Sindy pokaże się...e... no... ykhm... nago:
Uwielbiam szmaciankowe ciałka, bo mimo, że nie są tak zgrabne i takie sexy, jak te z masy plastycznej, dla mnie maja ogromny urok.
Ciałko barbie szmaciankowej jest bardziej wymodelowane w biuście i coś na kształt biustu ma, a Sindy jest płaska jak deska =) (tylko błagam, niech mi nikt teraz nie każe szukać szmacianych barbie dla porównania, bo są głeboko ukryte przed dzieckiem).

teraz niech mi ktoś pomoże znaleźć sznaciankową Christie i Mige (tylko tanio, tanio tenio!!)-o! to już wtedy będe mega happy!
licznik: 91358

43 komentarze:

  1. a to ciekawostka! a pokażesz Ją saute?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam upolować chwilę, gdy Justynka uśnie, wtedy dało się obfocić lalkę

      Usuń
  2. No właśnie, jak wygląda to ciałko? Dresik jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Wasze życzenie Sindy, jak ją projektant stworzył =)

      Usuń
    2. No niby płaska, ale cos tam zaznaczone zaszewkami ma :)

      Usuń
    3. to złudzenie- płaska jest jak decha =)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. mam jesze 2 szmaciankowe marzenia: Midge i Christie

      Usuń
    2. Ło, napisałam posta i zniknął! A pisałam o tym, że do tej pory trafiły mi się tylko Barbie i Teresa. Obecnie posiadam tylko szmaciankową Teresę z nowszej serii Dream Glow, ale czeka ją zmiana ciała. Może przydałoby Ci się jej pierwotne ciałko?

      Usuń
    3. oczywiście, chętnie!!!!!!! no i chciałabym te lalke zobaczyć, nim zmieni ciało

      Usuń
  4. Śliczna lalka, dość kontrowersyjny pomysł z czapką. Ciekawe, jakim sposobem ona miała się utrzymywać na czapce, na zdjęciu z ebaya widać, że lalka wyczynia na niej niemal akrobacje, może ubranko miało jakiś rzep na plecach, tak czy inaczej noszenie lalki na czapce do wygodnych chyba nie należy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się nad tym zastanawiałam nie raz, ale gdybym te lalkę miała w dzieciństwie, to bym jej na zapce nie nosiła, bo bym sie bała, że zgubie

      Usuń
  5. Miałam ją od dziecka i nosiłam ją na czapce - a trzymała się na niej dzięki specjalnym gumom na rączki czy utrzymujące ją w pasie, tak że mogła siedzieć, wisieć czy czy leżeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznotka! Ma jeszcze ten stary pyszczek :D Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Qurcze ale fajna, też bym chętnie przygarnęła taką panienkę :) Dresik cudny i bardzo do kobietki pasuje, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szmacianki są urocze, choć jak na razie, tylko nieliczni potrafia je docenić =)

      Usuń
  8. Pewnie każdy będzie miał teraz na uwadze, że takie rzadkie cudeńka dadzą Ci mnóstwo szczęścia :) Gratuluję tej zdobyczy i życzę spełnienia marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłoby fajnie, gdyby ktoś faktycznie na te lalki trafił =)

      Usuń
  9. Nadal nie potrafię sobie wyobrazić jak on miałaby na tej czapce wisieć/leżeć i w jakim celu - jakiś kosmos!:D
    Szmacianki widuję co jakiś czas na allegro, ale ani Midge ani Christie, najczęściej to Tereski są albo blondyny.
    Świetny dres!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja obejrzałam te zapke z linku z aukcji i po tym, co napisała Kate, to faktycznie zauważyłam gumki do przytwierdzania Sindy

      Usuń
  10. fajniutka! i taka mięciutka :) pięknie jej w tym dresiku/piżamce? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczna laleczka i na dodatek intrygująca! Siedzieć na czapce nie każdy może:))) Cieszę się, że spełniło Ci się jedno z życzeń! Dresik jest uroczy! Przydałby mi się podobny dla moich dziewczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No super...też uwielbiam te szmacianki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna a w ubranku od ciebie to juz wogole super :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubranko o Agi, ja je tylko jej zaołożyłam, bo sie wpasował w jej klimaty =)

      Usuń
  14. Szmacianki są super! Mam tylko jedną, barbiową, ale też nie narzekałabym na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze o kontakt, na to zawsze można coś zaradzić

      Usuń
    2. Gosiu, zawsze możesz do mnie napisać na moxiefun85@gmail.com, choć szczerze mówiąc mam nadzieję że w najblizszych dwóch-trzech miesiacach NIE nastąpi wysyp moich lalkowych życzeń, bo fundusz lalkowy wynosi u mnie w tej chwili 0, a łiszlista bogata tak, że nowych pozycji zyczeniowych nie zamieszczam. Za to niezmiernie się cieszę ze spełniających się marzeń innych, bo mi się już dużo spełniło. Z miękkich mam tylko bardzo zabiedzoną Dream Glow, zdąża mi się widywać starsze modele, ale tylko blondyny :( jakby coś będę ci dawać znać. Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Hello from Spain: I like very much this doll. Great doll. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  16. O a ja mam szmaciankową Barbie :) Bardzo ciekawa ta Sindy a ciuszki to wręcz idealne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo a która piżamowe party, czy słodkosenną?

      Usuń
  17. Coś dziwnego się ze mną dzieje... Zaczynają mi się podobać Lalki :) Właśnie ta Barbie jest jakaś magiczna :) U mnie już cztery lalkowe Kobitki zagościły :) Ale to chyba dobrze ? Kreacje Pani Agnieszki zdobią już tyle blogowych Lalek! :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) to akurat sindy, barbie mają szmaciane nawet stopy, tylko dłowe , szyje i ręce od dłoni do łokcia mają z masy plastyczjen, a reszta szmaciana.
      Świetnie, że zaczynają Ci sie też lalkowe kobitki podobać, przya się ich kilka w męskim gronie, zawsze wtdy facety będa bardziej męskie niż bez bab

      Usuń
    2. No tak, przecież to Sindy! Jaka ja niewyekukowana :) Pluję się na prawo i lewo, że nie każdy Lalek to Action Man, ale sama na wszystkie lale mówię "Barbie"! Przepraszam! Poprawię się na przyszłość! Twoje ostatnie zdanie w komentarzu trafia w samo sedno sprawy! :) Pozdrawiam! ;)

      Usuń
    3. a tam, masz prawo je pomylić, skoro Twój gust wędruje głównie w stronę męskiej części lalkowego świata! Serio ludzie nie odróżniają Kena od AM?! Jaaaaaaaaaaaaaaa! co za ignorancja- przecież są zupełnie inni

      Usuń