Obserwatorzy

poniedziałek, 7 listopada 2016

ja- Robot-ka

W monsterkowym świeciee dawno nie było na tyle ciekawej lalki - bo wzbudzić moje zaintersowanie i zachwyt. Aż do czasu pojawianie się "Robotki". s umie to już druga robotka- bo pierwsza to Rebeka. Panny choć obie robotne- są zupełnie inne. Rebeka zmierza w stronę Steam -Punka, a Elka jest na wskroś nowoczesna.

Obie lalki najpiekniej wyglądają bez ubrania. Ach te detale!


Kamerki z zoomem! starter jako "trzecie oko"

Ciało na wskroś robotne! od paluszków stóp


 po czubek głowy! i głosniczki zamiast uszu!
najnowocześniejsze przeguby, umozliwiające jej ruch, podobny do ruchu człowieka!


nic tylko się rozpływać w zachwytach!

W zestawieniu z Rebbecą widać- jakie ludzkośc poczyniła postępy od epoki pary, do czasu ery sztucznej inteligencji
Robotka Ela jest tak ładne, że aż żal ją w cokolwiek ubierać. Biedaczka została totalnie przyćmiona przez Mysz i ćmę- a to jedna z najciekawiej zaprojektowanych lalek w nowszych edycjach monsterek.
Elka w drodze róznorakiej wymiany miedzylalkowej przybyła do mnie od Grażki i budzi mój niezmienny zachwyt od pierwszego dnia, gdy ją miałam w ręce! Dziekuję Ci Grażko!

114200

18 komentarzy:

  1. masz rację!!! One obie wyglądają cudnie
    tak, jak Projektant to sobie umyślił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłoby mi cięzko wybrać- też mi się obie podobają!

      Usuń
  2. Hmm, kobieta robot, to mi się nie podoba. Czyż my miłe panie nie dosyć służyłyśmy przez wieki mężczyznom? Postuluję o chłopa robota, żeby mnie wyręczał ( i inne kobitki też)! Dosyć wykorzystywania kobiet do roboty, nawet mechanicznych! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje obie lalki też czekają na chłopaka robota! ciekawe jaki bedzie, dotąd jeszcze sie nie pojawił

      Usuń
  3. Rebecca była kiedyś moim lalkowym marzeniem ale musiała ustąpić miejsca Roszpunce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugiej reki można kopić Rebekę w dobrym stanie, i za rozsądną cenę

      Usuń
  4. Fakt nie do podważenia :) że panna Robotka jest jedną z ciekawszych lalek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! a jakoś tap umknęła uwadze ludzi z powodu pojawienia się ćmy i myszki

      Usuń
  5. Taka Terminatorka z tej Eli. Robecca to moja ukochana monster ka, tej drugiej musze się poprzyglądać, bo mię zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyglądaj się! bywa w trójpaku z myszą i ćmą-i wtedy zazwyczaj umyka uwadze

      Usuń
  6. Obie fantastyczne! Nie dziwię się, że nie potrafisz wybrać ładniejszej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Są świetne, tak jak napisałaś: nic tylko się rozpływać w zachwytach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają - obie, choć początkowo moje serce wyrywało się do tej miedzianej. Obecnie stawiam je na równi w moich preferencjach przyszłolalkowych ;-)

    OdpowiedzUsuń