Obserwatorzy

środa, 2 listopada 2016

pogadajmy w 4 oczy

nareszcie spełniło się moje marzenie! dotarła do mnie Cyklopsiczka! Juuuupiiiiiiiiiiiiiiiii!


Wybaczcie dziki okrzyk radości! no ale czasem lalkowe marzenia się spełniają,



 bez koniczności zabicia portwela na śmierć
ktoś tu coś o śmierci gadał? my jesteśmy zwolenniczką maksymy "non omnis moriar"- wyglądamy chudo- ale zamiarujemy się podtuczyć

jak się tylko podtyczą- to my w nie z łuczka- prosto w... serce!... dobra prosto miedzy żebra- a strzała niech sama serca szuka!


Elka- masz te sztuczną inteligencję czy nie?
mam!
no to w takim razie dobrze trafiłaś- tu wśród potworów przynajmniej się nauczysz ludzkich odruchów... tylko tak myślę, komu cie podrzucić na naukę, żeby z tego był zysk...
113932

12 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wzrok mają dobry. No bo jak tu nosić okulary? :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cyklopką zachwyciłam się na żywo podczas lalkowiska
    - trójokiej jeszcze nie miętosiłam osobiście, co do
    okularów: były monokle, binokle - może czas na triokle?
    jakby co - zawsze pod ręką w przepastnej kobiecej wszak
    torbie mogą mieć lupę i lunetę :)

    winszuję tak intrygującego okulistycznego stadka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo no to tak jak ja, obejrzałam na żywo, i uznałam, że chce bardziej niż przeciętnie!

      Usuń
  3. i w Szydełeczkowie mieszka sztuczna
    inteligencja w ilości dwa - One razem
    tak fajosko wyglądają! gratuluję duetu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztucznej inteligancji chce zadedykować osobny wpis- na razie zbieram na niego materiał

      Usuń
  4. Do dziś MH ciągle mnie pozytywnie zadziwiają a właściwie ich twórcy :))) Skąd czerpią takie pomysły? Ale właściwie fantazja i wyobraźnia są nieograniczone, więc mają szerokie pole do popisu!
    Gratuluję takiej fajnej grupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem czasem pozytywnie zadziwiona niesamowicie

      Usuń
  5. Cyklopka to jedna z moich ulubionych monsterek - niestety na razie jej jeszcze osobiście nie dopadłam. Jednak wzdycham do niej od dłuższego czasu. Trójoka panna jest równie cudna! Ech... Zazdroszczę nabytków! A tytuł postu - genialny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa i trzymam kciuki za realizację Twoich marzeń! Też długo na cyklopkę czekałam! A trójoka to mi sie fuksem trafiła- bo kolezanka potrzebowała perukę i ubranie- a lalki nie chciała, to zrobiłyśmy zakup wspólny i jest

      Usuń