Obserwatorzy

sobota, 5 listopada 2016

Bagienka - Słodka Gadzina

Ciiiiiiiiiiiiii... pssssyt
przedzieramy się wśród zarośli, żeby wytropić Słodką Gadzinę. Nie jest to takie proste, bo poszukiwania terają już kilka lat

o jejuśku! oczom nie wierzę! jesssst! ciii!
dech mi zaparło! jaka ona piękna!!! Te loczki afro! te oczka zielone! ten tajemniczy uśmiech! o jaaaaaaaa!
 ciiiii!bo się słoszy i zaraz mi ucieknie!
Najlepiej podglądać ją w naturalnym środowisku, wśród bagien. Lubi przeglądać się w wodzie i nad czymś dumać. Gdy poczuje się bezpiecznie, chetnie wygrzewa się w słońcu:

oooo to ciekawe podjęła kontakt z innymi gadzimi formami życia zamieszkującymi mój ekosystem lalkowy
Honej Swamp dotarła do mnie dzieki wielkiej życzliwości i uprzejmości Pani Marzenki. Serdecznie dziekuję! Spełniło się moje lalkowe marzenie!!!
licznik 114045

18 komentarzy:

  1. ciekawe osobniki Ci się trafiają
    w tym lalkowym ekosystemie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój ekosystem też jest bardzo bogaty w ciekawe osobniki

      Usuń
  2. Niby panna z bagien, a jaka modnisia. Zaraz widać, że zagraniczna Honey Swamp, a nie polska Chlapa.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowo, Ty to mnie wiecznie zaciekawiasz! o Chłapie to nie wiedziuałam i sie doszkolić muszę

      Usuń
  3. Piękna jest a włosy to cudo:)
    Z kolejną monsterką jaka kupuję to sobie mówię...ostatnia a potem widzę jakieś cudo u kogoś na przykład takie zieloniutkie i mi sie zachciewajka załącza:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze na liście Smokoryubę, "Muchołapke" i Twale i jakichś chłopaków- ale te trzy to kiedyś upoluję

      Usuń
  4. Jedna z ładniejszych Monsterek!
    Gratuluję spełnienia lalkowego marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi sie podoba, aczkolwiek natrafienia na jakąś w dobrej cenie i to kompletną,to już wymagało cierpliwości i czekania

      Usuń
  5. Och jaka ona słodka. A te cudne loki. Piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta lalka, szczególnie jej piękna fryzura... Od dawna waham się, czy ją przygarnąć... Twoje zdjęcia tak kuszą... Panna stwarza tyle możliwości fotograficznych... Świetnie wykorzystałaś jej walory... Istna reklama dla tej panny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat było ładnie, to sie zdjęcia jakoś udały- jestem totalnym amatorem- z iluśtam fot, tylko pare jest ładnych i pokazuje dokładnie to, co chciałam pokazać.

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia :-) Lalki wyglądają sto razy lepiej w plenerze, szczególnie w swoim naturalnym środowisku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. światło było takie w miare udane, to i fotki wyszły- wzięłam gadzine w krzacory i tak sie jakoś udało

      Usuń
  8. Cudowne! Uwielbiam Twoje Stadko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia a prócz tego wprowadziłaś nas w klimat swoją intrygującą opowieścią...
    Loczki tej Monsterki będą śniły mi się po nocach! Uwielbiam lale z lokami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się smiły te loczki od czasu, gdy zobaczyłam ją pierwszy raz =) dlatego zaplanowałam jej wytropienie po rozsądnej cenie przy maksymalnym zachowaniu jej garderoby- i się udało po pru latach =)

      Usuń