Obserwatorzy

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Bardzo Mały Gang Łobuziaków

Bardzo Mały Gang Łobuziaków jest- bardzo mały, bo zaledwie czetroosobowy...



 a w zasadzie to jest nawet różnogatunkowy- bo pojawia się w nim dwoje elfich dzieci (i to zupełnie innych ras elfickich)



 jedeno kocię


 i jedno... no w zasadzie to nie wiem co- bo wyjściowo było Oompa Loompa z "Fabryki czekolady".
Zarzekałam się, że nie, a tu sie dziecinna ferajna powiększa. W zasadzie to Lumpek pojawił się dzięki Magdzie z Kliniki lalek. Pomoła mi w podjęciu decyzji- bo miałam upatrzonego zupełnie innego małego byula. Jednak Lumpek też kiedyś tam mi się podobał. Obitsu 11, na którym panoszy się Łebek Lumpka znalazłam przypadkowo w ogłoszeniach na portalu społecznościowym. Przy okazji rozmowy z przemiła właścicielka, pania Elżbietką, dowiedziałam się, że swego czasu nosiło ono łebek dal, ale łebek już dawno opuścił przytulny domek i mieszka u kogoś innego na zupełnie innym ciałku. A Lumpek dostał mobilne ciałko i nowe ubranko.

Zdaniem poprzedniej właścicielki obitsu było zdezelowane i nie spoziewała się, że da się je naprawić- bo ktoś wcześniej o nie pytał i zrezygnował z zakupu. Okazało się, że klej na ciepło- jak zawsze działa cuda- więc pomóhł i tym razem- przy małej pomocy patyczków kosmetycznych jako łączników. Okazało się, że ciałko odzyskało sporo sprawności.


(i tak nie palnowałam mieć lalek- dzieci- a tu mali gangsterzy podstępnie wkradają się nie tylko w moje ale też i w Wasze serca...) To jest prawdziwy włam! to grozi pobytem w pudle! =)

licznik 88529

24 komentarze:

  1. Niektórzy twierdzą, że zamiłowanie do maluchów to rodzaj zakaźnej choroby, który się rozprzestrzenia po blogach. Ale chyba na próżno szukać drugiej tak miłej dla oka choroby :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha uroczy gang! A Lumpek w nowym "cieleniu" wygląda bardzo korzystnie! Śliczne ciuszki mu wydłubałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez bicia przyznaję, że i mnie dopadło. Tylko chciałabym ograniczyć się do jednego ... da się? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy... no własnie nie wiem, czy się da... =) w moim przypadku się nie dało

      Usuń
  4. I taki gang może być:) Nic tylko tulić i całować - śliczna cała czereda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie słodziaki, że napatrzeć się nie mogę:) Liczę, że będziesz ich miała więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję, że na tych poprzestanę =) i tak trzeba ich obszyć na każdą pogodę i obuć =)

      Usuń
  6. Nie strasz, nie strasz, do pudła ich nie wsadzisz. A nawet pewna jestem, że gang się powiększy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie pudło bezpieczna dle nich- w trosce o kompteltość i sprawność ich ciałek chowam ich tam przed Justynką =)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Serio?! z całej ferajny on Ci się najbardziej podoba?!

      Usuń
  8. ja tez duzo" kcę" dużo mało " czyli tego najmniejszego
    no to jest chyz , ja tego inaczej u siebie nie nazwe,
    córka mowi ze to jej wina bo ja juz powinnam byc babcią:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Do takiego gangu to warto należeć! Nie dość, że wspaniała paczka, to jeszcze i sporo fajnych przygód można przeżyć! Kolejny, fantastyczny uczestnik zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. poważna sprawa, taki gang nieletnich - a że nigdy nie dorosną -
    będziesz miała niezły Meksyk z Nimi na okrągło - czego rzecz
    jasna Ci życzę z całego serducha :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) no Lumpek ma szanse dorosnąć =) bo wystrczy podmiana obitsu, tylko czy on tego bęedzie chciał, to nie wiem =)

      Usuń
  11. Kiedy Ty zdążyłaś ich tyle nazbierać? :O

    OdpowiedzUsuń