Obserwatorzy

niedziela, 17 listopada 2013

Plusy zainteresowania monsterami

zbieram na korpusy dla moich monsterowych składaczków- wypsza nadal trwa

Szukam bezdomnego (niepotrzebnego komuś) Pająka lub Nietoperka, bo moje monstery, zgodnie z przekonaniami polityki monsterkowej chętnie przygarną bezdomnego zwierzaka. Chciałaby, żeby był jednocześnie straszny i sympatyczny- czyli sympatycznie straszny- dlatego poszukują pająka i nietoperka. Zwierzak znajdzie u mnie wikt, opierunek i miłe towarzystwo.Najchętniej za symboliczną złotówkę lub cenę przesyłki. Wiadomość na mail gosiaksz1@o2.pl

Interesuję się monsterami. W zasadzie ostatnio tylko one buszują po moim blogu. Jednak nie zapominam o innych lalkach. Trzymam rękę na pulsie. W zasadzie, to nawet teraz więcej zyskuję- bo potrafię spojrzeć na nie chłodno, racjonalnie i ocenić, czy ta lalka będzie mi się podobała tak na dłużej, czy nie. No i dzięki chłodniejszemu podejściu do sprawy, po 2 latach oczekiwania natrafiłam na piękną silkstone. To bez wątpienia lalkowa arystokracja. Jednak moja trafiła do mnie goła i na razie nosi luzacki strój

Miałam do wyboru dwie lalki- rudą i blondynkę- wybrałam blondi. Oczywiście taniość szła w parze z brakiem stroju i kilkoma drobnymi defektami, które mi ni przeszkadzają. Lalka przyszła do mnie zapakowana w pudełko po termosie. Czaicie komizm sytuacyjny? Lalka o typowo zimnej urodzie zapakowana w pudełko po termosie =) Zaskoczyła mnie jej waga- ona WAŻY! Jest ciężka!
Bardzo mi się podoba! Ogromnie się cieszę, że ją mam!


licznik43068

21 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I like this doll. I have one similar to yours. The body is heavy. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odwiedziny, pozdrawiam Marto

      Usuń
  2. Właśnie dlatego jest to "silkstone", bo jest taka ciężka, taki jej urok :) Wyobrażam sobie, jaką miałaś minę, jak zobaczyłaś termos. Gratuluję silkstonki, bo mimo że one prezentują się zabójczo w kreacjach retro, to właściwie wyglądają dobrze niemal we wszystkim i możesz szaleć ze strojami dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow Fajniutka ta Silkstone podoba mi się nie wiedziałem że są one takie cieżkie :)))
    Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wagowo da się je rozpoznać bez problemu

      Usuń
  4. no noo! ładniutka. Ciężkie są jakby zalane cementem, znam to uczucie :D
    Komizm sytuacji niezeimski xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta Silka jest nieziemsko piękna! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna Silka! I do tego świeża, prosto z termosu :-)
    Świetny zbieg okoliczności z tym termosem, haha.

    Mam pająka mosterowego, tylko niech dziewczyny się o niego nie pobiją. Chociaż jak znam życie, cała opieka i tak spadnie na Rybę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zgodnie z Twoimi przewidywaniami Ryba będzie się z przyjemnością zwierzakami opiekować

      Usuń
  7. ... na "chłodniejsze podejście" termos....
    Lalka - cymesik :):) - ma swoja wartość, ma i wagę odpowiednią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) ha ha na chłodniejsze podejście =)) dobre!

      Usuń
  8. Świetna lubię takie chłodne panny. Będę się rozglądać za zwierzakami, ale czy chodzi Ci o typowe od zestawu Monster czy jakiekolwiek w odpowiednim rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzliwość. Najbardziej chciałabym z monsterów- ale może być jakikolwiek nietoperz w odpowiednim rozmiarze- bo Grażka już mi pająka znalazła

      Usuń
  9. Przynajmniej w tym termosie utrzymała swój chłód w obejściu ;-) Silkstonki podobają mi się ze względu na swoje "wintadżowe" rysy, ale, jak widać, w nowoczesnych ciuszkach też się dobrze prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety musiała się odziać w fatałaszki z lalkowego cichlandu - no ale i tak fason trzyma

      Usuń
  10. Gdy pierwszy raz wzięłam Silkstone do ręki, to poczułam się nagle taka bezpieczna... Żadna inna lalka, nie może służyć jako pałka obronna! ;)
    Pomysł z termosem wydaje mi się przedni! Od raz widać, że z taką chłodną pięknością nie ma żartów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna. Ogromnie podoba mi się jej spojrzenie. :)

    OdpowiedzUsuń