Obserwatorzy

wtorek, 19 lutego 2013

Babcia Sindy

Ciało murzyńskie dla Slash Christie nadal poszukiwane.Okazało się, że poczta zagubiła ciało wysłane przez Starego Zgreda. Jeśli ktoś ma jakieś niepotrzebne murzyńskie ciało - odcień taki ciemny, żeby pasował do plażowiczki - proszę o kontakt - chętnie odkupie lub zamienię na jakąś lalkę.

Może i stara, ale jeszcze zupełnie "do rzeczy"! Babcia Sindy- lubi współczesne stroje- świetnie czuje się w bojówkach i przykrótkiej bluzeczce odsłaniającej pępek. Oczywiście, że wypadałoby, żeby nosiła vintag'owe ubranka, była skromna i delikatna- ale to lalka z ikrą! i na razie cieszy się możliwością buszowania po szafach innych lalek.
Pierwszy raz w realu mam do czynienia z babcią Sindy- oczywiście nie ukrywam, że mi się podoba. Oczywiście dla niektórych ta lalka żadną nowością ani ciekawostką nie jest- ale ja nie wiedziałam o jej istnieniu w dzieciństwie- no to mam przyjemność ją teraz odkrywać. Perfekcja odwzorowania lalki na podobieństwo człowieka jest godna złotego medalu- otóż- lalka ma rozdzielone palce u rączek! WooooW
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! zapewne popełniam zbrodnię lalkomańską- ale  ubieram ją we współczesne ciuchy- nic na to nie poradzę - sama Sindy je wybrała! I co ciekawe- rewelacyjnie na niej leżą.



Największym problemem są oczywiście buty! Ranyści!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jakie ona ma wielgachne stooooooooooooopy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Sama lalka niezwykle ciekawa i piękna (chociaż "dyniogłowa"). Ma świetne ciałko, takie dziewczęce!

licznik 15876

14 komentarzy:

  1. Pierwszy raz przyjrzałam się je łapkom, i faktycznie! Jej dłonie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłonie to mistrzostwo świata! Palce u stóp, to już niestety nie- ale rączki świetne

      Usuń
  2. Uwielbiam staruszki. Co ja mówię? Przecież ona jest młodsza ode mnie. Hi. hi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szara Sowo istnieje wielka różnica między wiekiem człowieka a wiekiem lalki

      Usuń
  3. To najładniejsza babcia Sindy, jaką miałam okazję obejrzeć! Czy mam szukać platfusowych butów, czy babcia znalazła już jakieś bamboszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie problem w tym, że ona ma nogi do butów na szpice =)
      coś planuję jej zrobić według projektów Agnieszki- ale na razie boso lata =)

      Usuń
  4. Fajne ma te łapki (dłonie).Szczerze mówiąc nie widziałam takich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie widziałam =) inne lalki aż tak z detalami nie są zrobione

      Usuń
  5. Hello from spain: This Sindney grandmother is very well preserved. I hope you find shoes for her. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że buty znajdę- jakby nie to sama coś zmajstruję =)

      Usuń
  6. Jest śliczna, ma uroczą buzię. Świetne te palce u rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładna- nie zaprzeczam- choć trochę mi szkoda, że nie jest brunetką

      Usuń
  7. śliczna jest Gosiu ;-))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie na blogu zmiany- masz bardzo dobry pomysł z dodatkowym blogiem

      Usuń