Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2013

"Moje Pierwsze"

Mamy pierwszy lutego. Mamy dwie lalki My first- a to oznacza, że trafia się okazja zrobienia wpisu.
Prezentuję dwie śliczne dziewczyny na spacerku:

lalki dokonały małej podmiany garderoby
 mają przepiękne buzie
 niebieska suknia i balerina pochodzą od Pani Gabrysi a My First z "kołem zębatym w oku" pochodzi od Lunarh

Teraz chwila przed obiektywem dla każdej osobno:

ogromnie mi się podobają w tych sukniach
Lalki noszą takie suknie, jakie mi się najbardziej podobają- chociaż suknia jest długa, to jej szerokość mieści się zupełnie w normach przyzwoitości i  modelki nie zajmują pół półki, a jednocześnie  wyglądają niezwykle elegancko.

Pozdrawiamy wiosennie- wszakże w tle roztopy.

Oczywiście żadna z nich nie jest moja pierwszą lalką- ale z okazji pierwszego lutego warto je zaprezentować.

I piesy na spacerze- a ja się zastanawiam, kto tu kogo na spacer wyprowadza?
uwieczniłam śniegowy patrol =)

Na tej fotce widać załatany półdupek Szczuropsa. Szczura miewa bardziej i mniej przyjemne przygody.

licznik 14319

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam My First, z zębatkami w oczach :D Masz blędzik - nie pisze sie my FirstH :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. =) Mattel nie poskąpił im urody

      Usuń
    2. Delikatna uroda i skromny strój- mam kolejne wielkie damy barbiowego świata

      Usuń
  3. Czyżby lawina kogoś przysypała? Pieski przekopują śnieg bardzo pracowicie i fachowo.
    Laleczkom cudnie w tych sukniach. Zwłaszcza niebieska mi się podoba. Wiesz, że zawsze marzyłam, żeby choć raz założyć taką suknię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesy wytropiły mysz. I mysz poniosła śmierć w paszczy Ciapka.

      Mnie się też ta niebieska suknia podoba! I to był główny powód zakupu lalki =)

      Usuń
    2. Ciapek, masz u mnie piwo! "Jak ja nie cierpię tych myszy!" Zwłaszcza nornic, które zeżarły mi moje ukochane tulipany. Oczywiście wybierając, co ładniejsze.

      Usuń
    3. Ciapek jeszcze nie jest pełnoletnia =) Bardzo Ci współczuje, że utraciłaś piękne kwiaty.

      Usuń
  4. Ale z nich elegantki! Te zdjęcia przywiodły mi na myśl spacer dwóch panienek z końca XIX stulecia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że psiaki zasługują na etykiety! Wtedy łatwiej będzie zlokalizować wpisy z nimi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie zaetykietowałam piesy =)

      Usuń
  6. Hello from Spain: these are very elegant long dresses. Your Barbies are very pretty. I see that there is a lot of snow. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto. Faktycznie- jeszcze dużo śniegu leży. =) Cieszę się, że lalki Ci się podobają

      Usuń
  7. Jakie strojnisie pokazałaś. Szczególnie ta w białej sukni uwodzi swoją kreacją, ale obie pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To mnie zaskoczyłaś- bo myślałam, że bardziej przypadnie Ci do gustu ta niebieska suknia =)

      Usuń