Obserwatorzy

czwartek, 21 lutego 2013

Stop depresji!

Każdego człowieka dopada prędzej lub później wypalenie... bo to co robi staje się rutyną, bo to, co cieszyło- przestaje cieszyć i zostaje... no właśnie, co? przykry obowiązek? unikanie? przepraszanie, że się długo nie pisało?
Blog po jakimś czasie przestaje być jedynie prywatną własnością. Każdy z blogów tworzy nie tylko autor, ale też grono, poniekąd znanych mu ludzi, którzy zaglądają na blog, tak, jakby wpadali na ploteczki do kolegi lub koleżanki.
Niby zima trzyma, niby powinno się, wypada, a nawet modnie jest mieć depresję.... nie widzieć sensu w zbieraniu lalek, kółek od roweru czy biurowych spinaczy. A jednak tak trochę wstyd- zwłaszcza przed osobami, które się polubiło.
I co w takiej sytuacji robić? Może nie ma sensu machać wszystkim przed nosem wielkim sztandarem depresji? Może lepiej zwyczajnie wpisać - ide na urlop na podratowanie zdrowia psychicznego/ fizycznego... zawieszam blog. 
My, Polacy jesteśmy mistrzami bidolenia! Trzeba zebrać się na odwagę i brać życie jakie jest. Fakt, że niektórzy inni mają lepiej- ale nie zapominajmy, że inni inni mają też gorzej!

Żeby już całkowicie przegonić deprechę polecam pełne słońca wspomnienia póżnego  lata

i taki mały żarcik fotograficzny:
z Jaśkiem Matejko
z Heńkiem Sienkiewiczem

ma sie te znajomości wśród VIP'ów =)

12 komentarzy:

  1. Ja tam zimowej depresji nie mam ;-) Lalki mnie cieszą i to bardzo, jedyne co mnie wkurza to światło przy którym zdjęcia wychodzą mi fatalnie..., ale w gruncie rzeczy przestałam się tym przejmować. Pogodziłam się z tym że artystą- fotografem nie jestem a kto ma mnie odwiedzić na blogu i zostawić kilka słów zachwytu lub krytyki to i tak się zjawi...

    W sumie tak trochę bez sensu to napisałam ale jak sama stwierdziłaś "biadolenie" jedną z cech każdego Polaka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podoba to, co napisałaś! =) też mistrzem fotografii nie będę- ale lubię prowadzić blog. To mi sprawia wielką przyjemność

      Usuń
  2. Ty zawsze rzucisz dobrym słowem i radą :) Fajna jestś ;D Trochę odniosłem ten wpis do Siebie, i wyciągnałem z niego trochę nauki.. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoooooooooooooooo powiadasz, że Cię poniekąd "zpedagogizowałam"?! =)))
      Dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  3. Cześć Gosiu
    świetny post na poprawę humoru , zgadzam się z Dollbby ....fajna jesteś ;-))
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim drugim blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ani słowa biadolenia.
    1. Biała sukienka i kapelusz rewelka.
    2. Znajomości masz, że ho ho.
    3. Już za miesiąc wiosna hurra!


    OdpowiedzUsuń
  5. Henio normalnie z wrażenia aż zesztywniał :)) A Matejko, to się się "paczy"?
    Moim mottem życiowym jest, że "inni mają gorzej!"

    OdpowiedzUsuń
  6. Matejko - ale brzydal! I gdzie on się patrzy? Wcale nie na obraz, tylko prosto w dekolt! Paskudnik jeden! Za to Sienkiewicz - pełna kultura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te foty już ponad 3 lata temu wykonała moja uczennica- na szkolnej wycieczce. Wspominam to z wielką przyjemnością i sentymentem

      Usuń