Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

Nie z tej bajki- Keith Hamilton Cobb z Andromedy

 Dziś przedstawiam wyjątkową lalkowa osobistość, która mnie i Lunarh przyprawiała o drżenie serca. Wielokrotnie debatowałyśmy nad tym, czy kupić go czy nie- no bo jest właścicielem "siatkowej koszuli", która nam się kojarzy z **** ... no właśnie! Jednak doszłyśmy do wniosku, że on jest tak wyjątkowy, że bez problemu wpasuje się w moją zbieraninę lalek różnych. A po krytycznej i wnikliwej obserwacji, stwierdziłyśmy, że siatkową koszulę dobrodusznie potraktujemy jako kolczugę.

NN umownie zwany Darkiem, Mrocznym Wojownikiem wymaga identyfikacji. Z cała pewnością nie należy do świata Mattel- jest " z zupełnie innej bajki". Na metce stroju znajduje się napis 2001 Blue Box/ Tribune Ent. Został zidentyfikowany przez MajorMistakes http://blackdollcollecting.blogspot.com/2009/11/male-action-figure-with-dreadlocks-idd.html - serdecznie dziękuję za pomoc =) to Keith Hamilton Cobb z Andromedy
 Na razie go nie rozbierałam jeszcze- ale ze wstępnych oględzin wynika, że napisów na karku i plecach brak. Na tyłku zaś prezentuje się niezwykle godnie napis Made in China... no a gdzieżby indziej?!

 Lalek przyprawił o drżenie serca i omdlenia niemal wszystkie moje Barbie... wystarczy rzucić okiem:
Jedna z dziewcząt już zagięła na niego parol- o dziwo nadają na tych samych falach



licznik 14855

32 komentarze:

  1. Cześć Gosiu
    ach ..cudny ....aż ci zazdroszczę .....męski , śliczne włosy
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowy i chyba najbardziej męski wśród moich lalkowych "mężczyznów"

      Usuń
  2. Mhrauuuu!!! <3 Taka siatka na takiej klacie to ja rozumiem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś ogromny udział w tym, że on tu się pojawił- na zawsze pozostanie w moich wspomnieniach nasza dyskusja na temat jego zakupu =) obie ubawiłyśmy się setnie!

      Usuń
  3. Fajny chłopak. Wygląda jak wyelegancony got na imprezie :) Dziewczę lgnie do niego nie bez powodu - przystojny jest i na na gębie i na ciele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się uda wyłuszczyć go z tych ciuchów- to dopiero zrobi furorę- pięknie zbudowany!

      Usuń
  4. To tego pana tropiłam bezskutecznie na Allegro? Otrę łzę i przyznam ci rację-jest bardzo ciekawy i naprawdę nieźle ubrany. Żeby każdy ken tak wyglądał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aukcja z nim wisiała na allegro chyba ze 3 tygodnie- ale jakoś nikt nie był zainteresowany. Postanowiłam go przygarnąć- bo szkoda, żeby taka osobliwość trafiła w ręce jakiegoś dziecka. No Kenowie mogliby tak wyglądać- ma ciekawą artykulację kolan. Stóp jeszcze nie widziałam- ale buty ma świetne. Szkoda, że sam nie da rady stać

      Usuń
    2. Raz go widziałam i się zawahałam. Potem już zniknął :)
      Ale jest w dobrych rękach i chyba znalazł drugą połówkę, więc wszystko się dobrze rozwiązało. Buty można zdjąć?

      Usuń
    3. Można zdjąć spodnie, buty i skórzany płaszcz- największy problem jest z siatkową koszulą- bo dredy są z masy plastycznej. Gdy światło będzie sprzyjać porobię odpowiednie foty. Dziękuję też za link identyfikujący =)

      Usuń
  5. Umieram z ciekawości kim jest ten pan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo Szara Sowo!!! na identyfikacje to pewnie sporo czasu poczekamy, bo lalkowicze wola damskie okazy niż męskie =)

      Usuń
    2. http://blackdollcollecting.blogspot.com/2009/11/male-action-figure-with-dreadlocks-idd.html

      Usuń
    3. No, a nie wierzyłaś w blogowiczki!

      Usuń
  6. Z niej jak widzę też rockowa dziewczyna jest;) Skóra i ćwieki, to jest to co temu panu podoba się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- u mnie tylko Alany są same- z powodu braku kobiet w odpowiednim wieku- reszta chłopaków jakieś damskie towarzystwo ma

      Usuń
  7. To już go masz? :D
    Kurcze :] Genialne ma te skóry!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny lalek ci się trafił,taki męski!aż kipi testosateronem!

    mój mail (odnośnie Repro i Matador) - uburchardt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się właśnie jego twarz podobała- bo taka realna a nie lalkowa

      Usuń
  9. Świetny!! Na twarzy szczególnie urodziwy nie jest , ale te dready *_* Są absolutnie wspaniale, plastikowe czy nie :)
    Nigdy nie widziałam go na Allegro, ale pewnie dlatego, że zaglądam tam raz na chiński miesiąc, a to błąd jak widać.

    Btw, z czym kojarzy Ci się ta siatkowa koszulka? Mi tylko z co drugą "gwiazdeczką" w ten jakże "dyskretny" sposób pokazującą cycki. Ewentualnie z Kenami Mattel, tylko, że oni mieli takie przed pępek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) mnie się podoba jego twarz, ma ciekawe męskie rysy- nie jest takim słodziakiem- tylko taki męski

      Usuń
  10. Intrygujący jegomość. Detale ubrania ma niesamowite. Gratuluję udanego polowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie da się ukryć, że facio nie tylko interesujący, ale i intrygujący !!! Gratuluję nietypowego nabytku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, proszę, Basia w końcu znalazła kogoś w jej typie :-P Facio ciekawy, nie powiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na razie tylko znajomość - ale być może wyniknie z tego coś wyjątkowego

      Usuń
  13. Świetny facet! Ciekawa jestem jego tożsamości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już został zidentyfikowany przez MajorMistake
      http://blackdollcollecting.blogspot.com/2009/11/male-action-figure-with-dreadlocks-idd.html

      Usuń