Obserwatorzy

czwartek, 7 marca 2013

Mufinkowy Potwór

Przed Wami bardzo ciekawa lalka: VINTAGE TONKA KENNER CUPCAKE CUTIE FRUITI BERI BLUE DOLL 4397 
W czasach świetności wyglądała tak:



obecnie czasy świetności ma za sobą, gdzieś zaginął jej kapelutek
lalka nie ma nóżek, za to ma taką gumową spódnicę, i chowa się w niej,

foto z netu
po schowaniu wygląda tak:

foto z netu

Lalka gości w moim domu od jakichś 15 lat. Aktualnie wymaga sporo pracy, żeby odzyskała dawną świetność. Dopiero przy okazji buszowania po e-buyu odkryłam jak ona się nazywa i do czego jej ta dziwna spódnica i jeszcze dziwniejszy kapelutek.

licznik 17350

16 komentarzy:

  1. miałem takiego cudaczka :D Przyszła z paczką basiek :D Fajna, taka 2 w 1 ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie cudaczek- jakoś tak dziwnie, że lalka nie ma nóg

      Usuń
  2. Ale prześmieszna istotka. Pierwszy raz taką widzę. Całkiem fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) w realu sympatyczna- pamiętam, że lubiłam się nią bawić

      Usuń
  3. Witaj Gosiu
    fantastyczne lalki ....babeczki ....pomysłowe
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak- jak w reklamie z jeżykiem : Babeczka "nadziana" =)

      Usuń
    2. Z Okazji Dnia Kobiet życzę tobie
      miłości , Szacunku , Szczęścia , Radości ,

      Usuń
    3. dziękuję za życzenia, Tobie też wszystkiego najlepszego

      Usuń
  4. Widziałam parę razy w necie (w ubiegłym roku) i byłam pewna, że to nowość, a Ty piszesz, że masz ją 15 lat. Nigdy wcześniej się z nią nie spotkałam. Sympatyczna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te laleczki są też wydawane w nowocześniejszej wersji- Dollbby taka miał, aczkolwieczek poszła już do ludzi.

      Usuń
  5. O Matko! Gosia- ja Cię chcę wyściskać i to mocno!!!!! Dziękuję!! Moja koleżanka z lat szczenięcych miała taką lalkę i ja jej strasznie zazdrościłam. Potem koleżanka i lalka wyprowadziły się z Elbląga i od tamtego czasu lalka była jedynie mglistym wspomnieniem, które właśnie odżyło dzięki Tobie!
    Ech... jaka cudna i słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa panienka. Ma słodką buzię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie ma nóg- bo wtedy dopiero byłaby fajna

      Usuń
  7. Spódniczka przypomina trochę strój tancerek hula :)
    Szkoda kapelusza, ale lalka i bez niego jest bardzo zabawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się ten kapelutek nigdy nie podobał jakoś... tylko teraz żal mi, bo utraciłam cześć jej oryginalnego image. Grunt, że nadal mam samą lalkę.

      Usuń