Obserwatorzy

wtorek, 17 lipca 2012

Bloga pisać czas zacząć

Początek jest ważny. "Po długim i mozolnym procesie <<tentegesowywania>> w głowie" postanowiłam założyć blog. O czym tu będę pisać? Oczywiście o lalkach i ich przygodzie z modą, o rekonstrukcjach strojów historycznych i ludowych. Skąd takie zainteresowania? Moja babcia żartuje, że urodziłam się z igłą w ręce. Tak poważnie to zamiłowanie do igły i nitki odziedziczyłam po dziadku, który był krawcem. Jednak moje telnety krawieckie ograniczają się do szycia ubrań lalkom. Dlaczego? Bo lubię! Relaksuję się i wypoczywam. Co szyję... O! To jest pytanie... popełniam różnorodne kreacje i najczęściej są to ubrania inspirowane historią lub sztuką ludową. 

2 komentarze:

  1. no wkońcu!! Super że jesteś i liczę na owocne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Dzięki za odwiedzenie mojego bloga. Postanowiłam Twój przeczytać od początku. Bardzo mi się tu podoba, dodaję do obserwowanych. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń