Obserwatorzy

czwartek, 26 lipca 2012

Padam do nóżek! a tam... niespodzianka!

Jose Josepfo, czyli Jo (Dżo) z racji swojego zamiłowania do dziewczyn, zaprezentuje dziś coś, co zdziwiło go ogromnie. Jo spojrzał na podłogę i aż zaniemówił z wrażenia. Obiektem zadziwienia były 4 stopy 2 pięknych dziewcząt. O właśnie te:

Na początku myśleliśmy z Jo, że one są bliźniaczkami, jednak właścicielki stóp różnią się kolorem skóry oraz sygnaturami. Pierwsza od lewej "Jasniejstopna" głowa 1990 Mattel Inc, plecy 1990 Mattel, Inc Indonesia, 1599. Druga "Ciemniejstopna" głowa 1990 Mattel Inc, plecy 1990 Mattel, Inc Indonesia, 2168. Przyszły bez ubrania- jak zwykle bardzo świetnie! Dla potrzeb fotki i dbania o "cnotę" Jo zawinęłam je w moje 2 bluzki.

Makijaż ten sam i twarze bardzo podobne, włoski takie same balejaże w rożnych ciemnych odcieniach (włosy gorszego gatunku niż u starszej od nich Chryśki) :








Ciała "Bab jak piec, pieeeeeeeeknych!", znaczy się: biust normalnych rozmiarów,  piękne szerokie, kobiece biodra, kolanka zginane na 2 no i te stooooooopy! I żadnych kawałków rąk i nóg do zepsucia, urwania i zgubienia- o,  takie lalki to ja lubię- mam je i mogę dać do zabawy moim siostrzenicom, a nie chować w panice przed ich przyjazdem (a Chryśke chowam i bohaterkę poprzedniego posta, Karę też). Wniosek jest następujący są to California girl, czyli dziewczyny z Californi.






Przyznam, że razem z Jo pierwszy raz widzimy takie interesujące stopy- nigdzie do tej pory nie mieliśmy takich. Pisze o nich właściciel tego bloga http://colectiondollbarbie.blogspot.com/2010_03_01_archive.html. (Wpis z 14 marca 2010, na dole strony) Cieszymy się, że mamy 4 stopy, takie inne od wszystkich =) Ciekawa jestem, jakie one buty noszą? Pewnie trzeba im jakieś samemu z'ooak'ować?

7 komentarzy:

  1. Hehehe, ta właścicielka bloga to tak naprawdę właściciel :D
    Nie jestem pewna, ale te ślicznotki oryginalnych butów chyba nie miały, ale głowy nie dam.
    Dobrze że chronisz cnotę Jo, choć w głębi serca mam przypuszczenie, że należy on do grona "niecnot". Tak mu się jakoś gębula do bab cieszy i wzrok maślany robi. Nie kładź go aby w nocy na ich półkę, bo jak wiadomo, w nocy kenom wyrastają potężne maczugi, którymi odbierają niewinność biednym barbioszkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem kobietą, co widać na foto z profilu =)
      Jo zawsze śpi na tej samej półce, co inne lalki- bo u mnie na lalki przeznaczona jest tylko 1 półka. Dzięki Twojej podpowiedzi wyjaśniła się tajemnica nocnych hałasów

      Usuń
  2. Takie stopy mają właśnie California Girl i barbie wydawane jako edycje plażowe. California sprzedawana była z butami - kowbojkami, ale stopy były wtedy z twardego plastiku, a nie winylu, a na plażówki czasem trafiają się klapki a la japonki, niestety trudno dostępne (np. w zestawie She said yes, z kenem na doczepkę ;)
    Gratuluję nabytku i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stopy są naprawdę świetne - bardzo mi się podobają... z'ooak'uję im jakieś buty w okresie jesienno- zimowym... bo z Twoich wypowiedzi wynika, że polowanie na te buty jest bardzo kłopotliwe

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie chodziło o właściciela bloga: http://colectiondollbarbie.blogspot.com, bo to facet jest, nie o Ciebie Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ok- naniosłam poprawkę... dziękuję za informacje

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam murzynki więc polecą same ohy i ahy ;D Do mnie kiedyś miała trafic ta panna ale przepadła;// a jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń