Obserwatorzy

środa, 26 września 2012

Jaki ten świat mały...

W erze internetu świat kurczy się do rozmiarów monitora. Wystarczy usiąść wygodnie w domu i zapytać Wujka Googla lub Ciotkę Wikipedię i człowiek dowie się prawie wszystkiego. Najciekawsze są jednak internetowe zakupy =). Zaglądałam ostatnio często na allegro, ponieważ pojawiło się mnóstwo lalek, akurat takich, które mi się podobają. Ja jestem starej daty. Nie przepadam za suchymi zakupami typu... kupił, wybrał formę zapłaty, wystawił komentarz i po sprawie... Ja to se lubie pogaaaadać. I takim oto sposobem poznałam mnóstwo interesujących osób zbierających lalki, między innymi Lunarh =), Królika Rudego, Anię , Zgredkę oraz siostrę Aidy- tak, tak! sławną siostrę Aidy! =) dzięki niej mam bardzo ciekawą laleczkę, pochodzącą z Honk Kongu.
Kilka fotek, dla ucieszenia oka:

To bez wątpienia lalka z tych, które lubi Dollbby: makijaż i minka


Ta fryzura kładzie mnie na łopatki! Jest świetna! Nic, tylko podziwiać i zachwycać się!

Ma bardzo młodzieżową figurę, malutki biuścik. Na dodatek ma zaledwie 20 cm. Ciałko jest zupełnie bezpieczne dla użytkownika, bo porusza się tylko głowa i rączki.

Lalka przyszła goła i u mnie w domu została odziana w pożyczone sukienki- ta akurat od Elizy.

Cieszę się z zakupu i z rozmowy z Wami Cudowne, Sympatyczne i Czarujące Kobitki!

Zam też oczywiście jednego sympatycznego przedstawiciela męskiego rodu wśród lalkowiczów Dollbbiego. To on jest ojcem chrzestnym tego bloga i miał spory udział w jego powstaniu. Dzięki! Jesteś w deche chłop!

Lalka ma 1 wstydliwy sekret: zapach! Bardziej niż fryzura powala na łopatki.


Wiem, że mozna lubić lalki barbie- ale nie myślałam, że to przybierze taką formę: http://www.smog.pl/txt_gfx_audio/56130/dwie_laleczki_barbie_z_ukrainy/

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mam pytanie;)...ile ta Paskudka ma "wzrostu"?...bo mam wrażenie,że w mojej lalkowej gromadce jakaś jej kuzynka mieszka;)

      Usuń
    2. O masz...nie doczytałam wszystkich komentów..już wiem ile ma...dziś poszukam mojej i ją zmierzę;)

      Usuń
    3. hahahahaha...no tak zaginiona siostra z Hong Kong...może masz ochotę na drugą Paskudkę?

      Usuń
    4. Proszę o kontakt mailowy. Ustalimy wszystko

      Usuń
  2. Bardzo mi się ta paskuda podoba. Wcale niepodobna do Barbie ale przez to oryginalna i ciekawa. Fryzurę ma jak ślicznotki z lat 80-tych.
    Obejrzałam też z ciekawością zdjęcia dziewcząt z Ukrainy. Są prześliczne i strasznie zgrabne. A jednak zakładanie soczewek kontaktowych, makijaż i układanie buziaków w dziubek je szpeci. W tym całym mejkapie wyglądają jak głupiątka. Może z tego wyrosną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też lalka ogromnie podoba- była chciana i jest lubiana =)

      A dziewuszki?! nie podejrzewam ich o wyrośniecie z tego! Zbyt duży szum wokół siebie robią! Szkoda tylko, że nie wyglądają jak Barbie z lat 80 i 90, tylko jak te nowsze- jak dla mnie straciły na uroku, w wersji Vintage byłyby ciekawsze

      Usuń
  3. lalka bardzo hmm ciekawa! osobiście też takie lubię :)
    co do tych dwóch dziewczyn - jak dla mnie wyglądają na fanki mangi i anime, a nie Barbie :) zgadzam się ze Stary Zgred, jedna z nich jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blondynka :) wygląda jak Belldandy z Oh my Goddess http://www.kawapaper.com/d/6797-2/Kawapaper_Ah_Megamisama_0000043_1600x1200.jpg

      Usuń
  4. O_O rety, ależ ona niezgrabna... Twarzyczka bardzo ciekawa, ale fryzura najlepsza- kwintesencja lat 80-ych! Ciekawe jak mogło wyglądać oryginalne ubranko lalki?

    Gosiak mój <3 Ty sama jesteś śliczna lalka, wiesz? *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryz ma boski! od razu, gdy ją zobaczyłam (choć była goła) przypadła mi do gustu. W realu jest bardzo urocza- taka nastolatka

      Usuń
  5. Naprawdę słodką ma buźkę. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma "klimacik" ale przy okazji nie jest nadętą pindą...

      Usuń
  6. jezuuu xD Czaiłem to aukcje ale przegapiłem... nie wiedziałem że to takie karzełowate xDD Buzi cudoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież w opisie znajdowała się informacja, że ma 20 cm =) i ma tyle =) ani milimetra więcej =)

      Usuń
    2. to ja chyba slepy jestem bo nie wiedze XD

      Usuń
  7. Lalka zupełnie nie w moim stylu, więc dobrze że znalazła przytulne miejsce u Ciebie. W innym wypadku dalej siedziałaby zamknięta w szafie w pudełku po butach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuu... cóż za nieromantyczna perspektywa by ją czekała! I zero jupiterów, fleszy, zachwytów...

      Usuń
  8. Słodki buziaczek, a fryzurka no ... sama taką miałam... dawno, dawno temu.
    Co do dziewczyn, cóż były Lolitki, teraz są lalki, może to i chłopów kręci. Ja tam wolę prawdziwe lalki.

    OdpowiedzUsuń
  9. hejka
    lalka jest urocza , ma świetną fryzkie ,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A tam lalki... Królik się poryczał :)))
    Kiedyś widziałam program o facecie, który mieszkał z Japońską Sex Lalką i traktował ją jak swoją żonę. Ciekawe jakby zareagował na taką ukraińską piękność?
    Karzełka fajna. Miałam podobną w dzieciństwie i wcale nie była dla mnie paskudna. No, do najpiękniejszych też nie należała, ale wtedy mało kto marudził :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha...widziałyśmy ten sam program;)...myślę,że taka "Ukraińska Lala" nie była by taka do końca uległa;) jak ta GumiLala;)

      Usuń
  11. Słodka. A jakie ma fajne wdzianko. Królowa dżungli ;)

    ps. Chyba jedzie do niej koleżanka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka Elizy- jakoś tak mi się wydawało, że będzie pasowała

      Usuń