Obserwatorzy

sobota, 22 września 2012

raz z jarmarku, raz z allegro... a obie bez łba

 Złota polska jesień to fikcja!!! Pięknie wygląda tylko na obrazach- o, na przykład na takim, autorstwa pani Agaty Wrony- artystki z mojego regionu.

Korzystając z ostatniej soboty wolności przed studiami, udałam się na jarmark, zwany popularnie Paryżem (w nawiązaniu do europejskiej stolicy mody), Pekinem(z uwagi na ilość rowerów) lub Galerią Szczucińską... z wiadomych względów. Zapatuliłam się na wyjazd jak niedźwiedź na zimę. Totalny ziąb był i zegnał mnie z zakupów szybko. Przypadkowo natrafiłam na taką oto laleczkę: gołą i odełbioną. Światło jest, jakie jest, to i fotki amatorskie:

 a to już paniusia z allegro- poprzednia właścicielka jest osobą poważną i odpowiedzialną, jednak akurat lalki nie interesują jej zbyt mocno i przegapiła wstydliwy sekret laluszki.

aktualnie obie lalki się kapią, choć trzeba przyznać, że pomijając mankament łba były w dobrym stanie i nie śmierdziały wcale.

12 komentarzy:

  1. Pierwsza to lalka z serii Fashion Play! :D Druga nie wiem, ale ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. niezłe łupy. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były ładne... miałam okazje podarować im lepszy żywot to je wzięłam

      Usuń
  3. Małe mankamenty nie zmieniają faktu,ze ich mordki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się przyłożysz to laluszki będą cud miód. Nie sztuka kupić nówkę w pudełku i się nią chwalić. To jak będą wkrótce wyglądać będzie Twoja zasługą. A u mnie pogoda taka sama. Dziś paliliśmy w piecu - jesień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie mogą śmiało startować w kastingu do jakiegoś filmu o upiorze bez głowy i mają spore szanse na zdobycie roli, choć ich miłe buziaki nie kojarzą się złowieszczo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem, jak będą wyglądać, kiedy już skończysz ich 'odnawianie'. Ale buźki już mają fajne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń