Obserwatorzy

sobota, 8 września 2012

Lwia część moich zbiorów

ze specjalną dedykacją dla Lunarh...

Józef Ratajczak

SZUKANIE LWA 


Gdzie się ukrył lew, 
pomóżcie mi go znaleźć,
na lewo jest zlew, na prawo telewizor... 
I może widzę źle,
lecz lwa tu nie ma wcale.


Więc gdzie się lew ukrywa,



w jakim słowie się skrył,
pazury są,


jest grzywa,



a lew – gdzie szczerzy kły? 

Może wlazł do cholewy,
w lewkonie,
do chlewu, w plewy 
lub tak się przestraszył ulewy, 
że sterczy wciąż pod okapem...

Kto się w tym połapie?
I kto się go znaleźć odważy - nie raz, a osiem razy?

Teraz odszukaj lwy ukryte w wyrazach wierszyka =)


Przed Tobą "lwia część" moich zbiorów: 
 Tego dostałam na urodziny od koleżanki z akademika
 Tego dostałam na urodziny od siostry
 To mój Lew Egzaminacyjny- zdaje ze mną wszystkie egzaminy od pierwszego roku studiów
 To pogromca damskich serc wszystkich lalkowiczek- Straśny Pan Lew

2 najdziksze lwice 

Wszystkie 4 upolowane bezkrwawo w naturalnym środowisku


Cała 6- łącznie z najdzikszymi kocicami: Kirą All Amerikan i Maze Gilz Eliza od Hipo


Pora na jakieś przemyślenia filozoficzne i tym podobne...

 Kira- bardzo mi się podoba- rewelacyjnie wygląda! Poprzednia właścicielka dbała o nią bardzo. Laleczka czysta, zadbana i pachnąca - moja rola ograniczyła się do podziwiania jej, wybrania dla niej miejsca i dobrania koleżanki. Akurat ta Kira prezentuje się dość drapieżnie, wśród innych lalek natychmiast rzuca się w oczy. Dziś poznała nową lalkę. Zaprzyjaźniły się- bo obie są drapieżnymi lwicami.
Prezentacja Maze Gilz w kolejnym wpisie.

10 komentarzy:

  1. hahahahahahaha...niezłe polowanie! i niezłe Lwiczki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lwice salonowe. El(i)za z Afrykańskiego buszu ma zabójcze oczy i fantastyczną kreację, prawdziwa dziewczyna Tarzana. Lewki są słodkie, Pan Straśny, najsłodszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straśny Pan Lew przyjmuje komplementy z gracją lwa salonowego, a dziewczyny są zachwycone komplementami

      Usuń
  3. Kira jest prześliczna. Uwielbiam ten mold :) Ciekawi mnie jej towarzyszka. Nie znam takich lalek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwilo obfocę i znajdziesz fotki na mailu

      Usuń
  4. Ta druga laleczka to "Selina". Pojawiła się w sprzedaży stosunkowo niedawno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się doczytałam, że Eliza, ale spoko- nie będę się upierać

      Usuń
  5. ^^ Straśny Lew jest najlepszy! Te jego wąsy i rozwiana grzywa! Bardzo męski, przyznam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy odnalazłaś 8 ukrytych "LWÓW" w wierszyku?

      Usuń
  6. Jakie kochane lwy! Ale panna w panterce rządzi :D

    OdpowiedzUsuń