Obserwatorzy

czwartek, 27 września 2012

Selina w nowym domu

 Zagościła u mnie laleczka, która bardzo mi się podoba. Selina- jest bliską kuzynką mojej Elizy, jednak,
 w przeciwieństwie do tamtej, wyróżnia się niezwykłą delikatnością. Lalka zostaje w swoich leginsach, ponieważ świetnie w nich wygląda. Dopasowałam do nich sukieneczkę od klonika scenkowego.
Niebieska bluza, w której lalka do mnie dotarła, przyda się innej lalce.

jest bardzo fotogeniczna i niezwykle sympatyczna

Została zabrana na warsztaty fotograficzne. Była modelką i rewelacyjnie spełniła swoją rolę.
Fotki plenerowe są elementem zadania domowego z poprzednich zajęć. Nie przepadam za spamem zdjęciowym, dlatego ograniczyłam się do takich, które pokazują lalkę w najciekawszych pozach.


Poprzednia właścicielka może być spokojna o los lalki. http://galagutkowyraj.blogspot.com/2012/09/pozegnanie.html

Na cudzym blogu lalki zawsze wyglądają inaczej.

Mnie się ona niezmiennie podoba, od pierwszej chwili, gdy ją zobaczyłam.

A tu już ze swoją kuzynką Elizą:

 Różnica w budowie ciałek widoczna jest już na pierwszy rzut oka
 Staram się nieco złagodzić stylizację Elizy, dlatego wybieram dla niej delikatniejsze dodatki
mają takiej samej wielkości oczy, jednak makijaż Elizy znacznie je powiększa...

10 komentarzy:

  1. odniosę się do poprzedniego posta - "jaki ten świat mały" ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ma wielkie oczyska ;)
    Bardzo podoba mi się jej ubranko i ten ozdobny paseczek ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek jest integralną częścią ubranka =) a lalka jest rzeczywiście przepiękna

      aż szkoda, że producent skrzywdził Elizę zbyt mocnym makijażem - w wersji soft pewnie byłaby ładniejsza

      Usuń
  3. Jak ona ślicznie u Ciebie wygląda :D
    Teraz jestem już w 100% pewna że będzie jej u Ciebie dobrze, mam nadzieję że będzie grzeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za lalkę i całe wiano, które dostała =)

      Usuń
  4. hej
    śliczne ma oczka , fajnie zrobiłaś fotki ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne te lalki, choć na ogół ludziom się nie podobają- ja lubię takie...

      fotki? a to było fotograficzne zadanie domowe.

      Usuń
  5. Ma bardzo ładną, delikatną buźkę. Ślicznie pozowała. :P

    OdpowiedzUsuń