Obserwatorzy

poniedziałek, 19 listopada 2012

czasem człek wiedzieć musi, inaczej się udusi

i mnie też gila po psychice sprawa 3 lalek
nie wiem kim one są- sądząc po stylu wykonania oraz twarzyczkach, dziewczyny pochodzą z lat 80, lecz kim są????: oto jest pytanie
Tylko lalkowicze odpowiedzą na nie!
 mam nadzieję, że coś na tych fotach widać
zdjęcia podmieniłam- bo na tamte nie mogłam patrzeć ;]


Wszystkie 3 mają niestety spore braki we włosach,
jakiś "Edward Nożycoreki" dopadł je i oszpecił. W reali ciężko ten defekt zamaskować, chociaż na fotografiach go nie widać. Pani z allegro wspomniała o tym w aukcji w innym przypadku miałabym bardzo przykrą niespodziankę.







(od lewej) prawdopodobnie Balerina( z serii My firsth), środkowa ?? ponoć Fashon Play, ostatnia Dream Time

Dziękuję za pomoc w identyfikacji, choć nie było łatwo, bo foty faktycznie były tragiczne.


licznik 7344

24 komentarze:

  1. Gosia...pewnie by i dało się Panny zidentyfikować, ale troszkę kiepskie fotki...i ja ślepawa nic nie widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Środkowa wygląda mi na Dream Time Barbie 1984, wersja z Tajwanu.
    Pierwsza z lewej mi się z czymś kojarzy, ale muszę sobie pomyśleć. No i przydałyby się wyraźniejsze fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własnie podejrzewałam, szczerze mówiąc od dawna właśnie Dream Time Barbie szukam =)

      Usuń
  3. panna z lewej to fahion play 1896 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki =) podejrzewam, że jej bliźniaczkę pokazywałam już kiedyś na blogu przy okazji jakiejś sesji zdjęciowej

      Usuń
  4. A ta po prawej jest podobna do My First Ballerina Barbie, ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie zgadnę kim one są, bo nie kojarzę ich z twarzy z żadną lalką, która by u mnie rezydowała, ale dobrze im z oczu patrzy i pomimo braku odzienia są promienne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zagadka jakoś się rozwikła sama
      też uważam, że dobrze im z oczy patrzy =)

      Usuń
  6. Śliczne są . Śmiesznie wyglądają w tym puchatym ręczniczku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chciałam, żeby gołością świeciły, dlatego zapakowałam je w ręcznik =)

      Usuń
    2. a zdjęcie nizej przecież cycami świecą XD

      Usuń
    3. już przestały "świecić" =)

      Usuń
  7. witaj Gosiu
    świetne okazy lalkowe , rarytasiki
    słodko wyglądają w tym ręczniczku .
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubiony koc - mimo lekkości cieplutki i miły w dotyku. Często pod nim śpię.
      Mnie się też podobają- choć mają spore ubytki w owłosieniu =)

      Usuń
  8. Prześliczne laleczki. :) Mam nadzieję, że uda się je wszystkie zidentyfikować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fashion Play, Dream Time i First Ballerina, no ale to już wiesz :D Fajne nabytki!

    OdpowiedzUsuń
  10. No masz jaka szybka -jak błyskawica;)
    Ślicznotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) tamte foty doprowadzały mnie do depresji =) teraz te są przynajmniej znośne =)

      Usuń
  11. Ładne panienki, szczególnie podoba mi się Fashion Play. Mam ostatnio słabość do lalek z dużą ilością rzęs ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, choć ma spore braki w owłosieniu. Jakiś "Edward Nożycoręki" wyciął jej spore pasmo słowsów

      Usuń